آخرین اخبار

28. اسفند 1398 - 16:31   |   کد مطلب: 37910
در اقدامی تحسین برانگیز 15 گروه حهادی وابسته به حوزه المهدی تویسرکان تهیه و تأمین ماسک و ضدعفونی کردن تعدادی از محله های این شهرستان را عهده دار شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز برای مبارزه با شیوع کرونا هر شخص، گروه و ارگانی که کاری از دستش بر می آید به عرصه آمده است و اما در این میان نباید از فعالیت های بسیج و سپاه غافل ماند، آنان همجون همیشه به صحنه آمده اند تا یار و یاور مردم باشند.

در این زمینه «حامد ترکاشوند» فرمانده حوزه المهدی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به خدمات رسانی بسیج و سپاه این حوزه مقاومت به مردم، گفت: دوخت و توزیع روزانه ماسک برای نیروهای خدمتگذار بسیج در دستور کار این حوزه قرار داد تا آنان ضد عفونی معابر و ساختمان ها و مکان های عمومی از جمله فروشگاه ها را انجام دهند.

وی اظهار کرد: برای بهتر انجام شدن این امور، تفاهم نامه ای بین اداره آبفا روستایی و حوزه مقاومت المهدی به منظور هماهنگی بیشتر منعقد شد تا روزانه بخش عمده ای از مواد ضدعفونی که توسط نیروهای اداره آبفا تهیه و توسط بهداشت تأیید می شود، برای گندزدایی معابر عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده حوزه المهدی تویسرکان با بیان اینکه این حوزه با 15 گروه ضدعفونی معابر و ساختمان ها و تهیه ماسک را بر عهده گرفته، افزود: دوخت روزانه ماسک توسط گروه جهادی پایگاه امام حسن مجتبی انجام می شود و در نهایت مورد استقاده گروه های بسیجی درگیر با مبارزه کرونا قرار می گیرد.

ترکاشوند عنوان کرد: بی تردید شکست کرونا با همکاری همه اقشار مختلف مردم و مسئولان در کنار هم محقق می شود.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان