آخرین اخبار

28. اسفند 1398 - 10:27   |   کد مطلب: 37914
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی همدان از کاهش ۲۰ درصدی تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان همدان خبرداد و گفت: ۷ نفر در حوادث امسال چهارشنبه سوری استان همدان دچار قطع عضو شدند.

به گزارش رودآور؛ حبیب معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش ۲۰ درصدی تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

وی عنوان کرد: امسال و در استان همدان از اول اسفندماه امسال تا ساعت ۲ بامداد ۲۸ اسفندماه تعداد ۷۸ مورد مصدوم مرتبط با چهارشنبه پایان سال گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: از این تعداد ۶۴ مورد از شهر همدان، ۵ مورد از ملایر، ۵ مورد از کبودرآهنگ، ۳ مورد بهار و یک مورد فامنین بوده است.

وی با بیان اینکه در ۳ شهرستان نهاوند، تویسرکان و رزن موردی از مصدومیت در چهارشنبه پایان سال گزارش نشده است، گفت: از این تعداد ۲۰ مورد با آمبولانس‌ها به بیمارستان منتقل شدند و ۵۸ مورد دیگر نیز خود به بیمارستان مراجعه کردند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: مصدومان به بیمارستان‌های بعثت، آتیه، آیت الله بهاری، امام حسین (ع) و مهر ملایر و امام رضا (ع) کبودراهنگ مراجعه و بیشتر آنها مرخص شدند ولی ۷ نفر از آنان قطع عضو شدند که از قطع یک انگشت تا آمپوتاسیون (سوختگی درجه ۴) را شامل می‌شود.

وی بیشترین آمار مربوط به مصدومین چهارشنبه پایان سال را مربوط به شهرستان همدان دانست و خاطرنشان کرد: عمده ترین آسیب‌ها سوختگی بوده و در مردها گزارش شده که در محدوده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال بودند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان