آخرین اخبار

2. فروردين 1399 - 9:01   |   کد مطلب: 37926
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ارائه تسهیلات در زمینه اشتغالزایی به ویژه همراهی با صاحبان کارگاه های زودبازده یکی از اولویت های سپاه برای حمایت از تولید است، گفت: سپاه برای در اختیار قرار دادن ظرفیت های خود به تولیدکنندگان به منظور جهش تولید آمادگی دارد.

«مظاهر مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره شعار سال 99، گفت: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را با محوریت های اقتصاد وتولید نام گذاری می کنند، که حرکتی مدبرانه برای توسعه اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه تعیین شعار سال همیشه بسیار حساب شده و دقیقا است، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند که ما سال گذشته اقداماتی در حوزه تولید انجام دادیم اما اقدامات کفایت نمی کند و باید یک جهش بیشتری در زمینه  تولید ایجاد شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج نیز همانند همیشه در صحنه های متعدد انقلاب حضور داشته دارد، افزود: در حوزه اقتصادی و تولید این بسیجیان هستند که در کنار واحدهای تولیدی ظرفیت های خود را در راستای پیشرفت انقلاب و استان در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد.
سردار مجیدی ارائه تسهیلات در زمینه اشتغالزایی به ویژه همراهی با صاحبان کارگاه های زودبازده را یکی از اولویت های سپاه برای حمایت از تولید اعلام و تصریح کرد: این حمایت ها در حوزه کسب و کار جزء اهداف ترسیم شده ماهه بسیج است تا بتوانیم با تمام توان از ظرفیت ملی برای کار و اشتغال در استان استفاده کنیم.
وی از پیشنهادهای اخیر بسیجیان برای کسب و کارهای اینترنتی هم خبر داد و عنوان کرد: فعالیت های خوبی در این زمینه توسط بسیجیان فعال در فضای مجازی با رویکرد خرید کالای مورد نیاز مردم در روزهای کرونایی در استان همدان انجام شده است.
 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: این بسیجیان متقاضی راه اندازی شرکت هایی با حداقل امکانات برای کمک رسانی و در کنار مردم بودن هستند که به نظر شروع خوبی داشته اند. 
سردار مجیدی همچنین گفت: سعی بر آن است تا فضای مجازی استان را بیشتر به سمت موضوعات بصیرتی ـ عقیدتی سوق دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت برای شبکه بزرگ بسیج بهره ببریم.
وی به برخی اقدامات سپاه و بسیج در سال گذشته از جمله کمک به سیل زدگان و نیازمندان، تأمین جهیزیه و تلاش برای مبارزه با شیوع کرونا پرداخت و اظهار کرد: امید است که در سال جاری نیز همجون همیشه بستری مهیا شود تا بسیج در خدمت پیشرفت استان و انقلاب اسلامی قرار گیرد و از ظرفیت بزرگ نیروهای مردمی استفاده شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به شیوع کرونا، گفت: از خداوند تعالی می خواهیم ذیل الطاف حضرت فاطمه زهراء(س) این بیماری را از مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی بردارد تا مردم بتوانند در آرامیش بیشتری زندگی خودشان را سپری کنند.
زنگنه
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان