آخرین اخبار

3. فروردين 1399 - 15:35   |   کد مطلب: 37939
فرماندهی نیروی انتظامی تویسرکان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در مرحله اول به صاحبان خودروهای غریبه تذکر داده می شود تا شهر را ترک کنند و اگر این اقدام انجام نشد با اعمال قانون خودروهای آنان روانه پارکینگ می شود.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به شیوع کرونا ویروس جدید در کشور و به تبع در شهرستان تویسرکان، گفت: برای جلوگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی دادستان و ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در تویسرکان تصمیم به برخورد با مالکان خودروهای با غیر از پلاک استان همدان گرفته شده است.
وی اظهار کرد: در مرحله اول به صاحبان خودروهای غریبه تذکر داده می شود تا شهر را ظرف 24 ساعت ترک کنند و اگر این اقدام انجام نشد با اعمال قانون خودروهای آنان روانه پارکینگ می شود.

فرماندهی  نیروی انتظامی تویسرکان افزود: این اقدام به طور قطع برای سلامت مردم و با توجه درخواست های مکرر مردمی انجام می شود و در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم، چرا که حفظ جان شهروندان ارزشمند است.

معصومی با اشاره به اینکه این روزها در پیک شیوع کرونا هستیم، تصریح کرد: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و از سفرهای غیر ضروری و یا تردد در خیابان ها اجتناب کنند تا زمینه شیوع کرونا فراهم نشود.

به گزارش رودآور و به گفته یک منبع آگاه صبح امروز یک بیمار ۷۰ ساله مبتلا به کرونا در تویسرکان درگذشت.
 طبق آمار ۱۳ نفر در تویسرکان مبتلا به کرونا شدند و تست آنان مثبت اعلام شده است.
تاکنون از این ۱۳ بیمار دو نفر بهبود یافته و مرخص شدند و دو نفر متاسفانه جان خود را از دست دادند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان