آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 15:00   |   کد مطلب: 37966
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با تأکید بر اینکه تست کرونای حاج میرزا سلگی پس از دوبار آزمایش منفی اعلام شده است، گفت: شهید سلگی پس از سال ها تحمل رنج جانبازی از جمله درگیر بودن با عارضه شیمیایی به شهادت رسیده است.

«رشید حیدری مقدم» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک و تسلیت به مناسب شهادت حاج میرزا محمد سلگی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت: عروج این شهید والامقام پس از تحمل درد و رنج سال ها جانبازی و افتخارآفرینی برای ملت بود.
وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی ایشان بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: این رخداد تلخ را به ملت ایران به ویژه مردم شریف استان همدان تبریک و تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در ادامه با اشاره نحوه آسمانی شدن شهید سلگی، افزود:  حاج میرزا سه هفته پیش با تشخیص بیماری قلبی در بیمارستان قلب و عروق همدان بستری می شود، پس از آن با توجه به عوارض جانبازی، هم مشکل تنفسی و هم مشکل کلیوی پیدا کرد.
حیدری مقدم تصریح کرد: شهید سلگی عوارض شیمیایی هم داشتند، با این حال تمام تست های مربوطه از او گرفته شد و هیچ گونه علامت و علائم بیماری کرونا در او وجود نداشت.
وی با تأکید بر اینکه دو مرتبه تست کرونای حاج میرزا منفی بود، عنوان کرد: یک بار تست کرونای قبلی در هفته های گذشته بود که به طور کامل منفی ثبت شد و بار دیگر تست انجام شده در روز گذشته  بود که امروز نتیجه آن نیز منفی اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان تأکید کرد: ما در قبال سلامت مردم و وظیفه ای که بر ما محول شده، مسئول هستیم و همگان مطمئن باشند که تست کرونای شهید سلگی در هر دو مرتبه منفی ثبت و اعلام شده است و شهادت وی تنها به دلایل تداوم عوارض جانبازی بوده است.
فاطیما
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان