آخرین اخبار

19. فروردين 1399 - 13:27   |   کد مطلب: 38005
سخنگوي شوراي شهر تويسركان با بیان اینکه اقلام پزشکی در راستای مديريت صحيحِ توزيع تحويل سه بخش اورژانس پيش بيمارستاني، مركز بهداشت و بيمارستان داده می شود، گفت: تجهیزات پزشکی اهدا شده و یا دریافتی از استان درصورت برخورداری از استانداردهای لازم با اولویت به دست مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا از نظر میزان درگیری با این ویروس می رسد.

«فتانه شاهمحمدي» ظهر امروز در حاشیه صحن شورای شهر تویسرکان که با حضور طواف زاده رئیس شبكه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، به خبرنگار رودآور؛ گفت: در این نشست رئیس شبكه بهداشت و درمان تویسرکان عنوان کرد که روند شیوع کرونا از حالت صعودي خارج شده اما كماكان جاي نگراني وجود دارد و مردم بايستي به فاصله گذاری هوشمند ادامه دهند و تمامي دستگاه ها همراهي مستمر در اين زمينه داشته باشند.

*تاکنون نیاز به استفاده از نقاهتگاه بمیاران کرونایی در تویسرکان نداشتیم

وی با اشاره به سخنان طواف زاده مبنی بر اینکه  نقاهتگاه تویسرکان در سطح استان بي نظير است و پزشكان متخصص هم به حد كافي هست، اظهار کرد: تویسرکان نخستین شهرستان استان است که تدابیر برنامه ریزی شده برای  پیشگیری از شیوع کرونا زودتر از سایر نقاط استان در آن عملیاتی شد.

 سخنگوي شوراي شهر تويسركان افزود: از جمله این تدابیر می توان به كنترل ورودي هاي شهر، ضد عفوني و گند زدايي معابر توسط شهرداري و نیز نيروهاي جهادي و بسيجي، تعطيلي به موقع اصناف و مهمتر تصميمات به موقع شوراي تأمين شهرستان اشاره کرد که شرایطی را فراهم آورد تا امروز کرونا تا حدود زيادي تحت مديريت و كنترل قرار گرفته و نیاز به استفاده از نقاهتگاه نداشته باشیم.

*تجهیزات پزشکی اهدا شده درصورت برخورداری از استاندرهای لازم با اولویت به دست مدافعات سلامت می رسد

شاه محمدی در ادامه درباره کمک خیران نیک اندیش برای تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز به منظور مقابله با کرونا در شهرستان هم عنوان کرد:  تويسركان جایگاه  قابل قبولی از نظر كمك خيران در سطح استان دارد و بخشی از اقلامي كه توسط خیران اهدا شده و دارای استاندارهای لازم برای استفاده پزشكان متخصص و كادر درماني بوده، صرفاً  در خطوط مقدم مقابله با این بیماری مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به گفته که رئیس شبكه بهداشت و درمان تویسرکان این اقلام پزشکی در راستای مديريت صحيحِ توزيع نیز تحويل سه بخش اورژانس پيش بيمارستاني، مركز بهداشت و بيمارستان داده شده است تا در اختيار كادر رديف اول درمان قرار گيرد و سایر اقلامی که مناسب استفاده در فضاهای درمانی ویژه  نبود در بخش های کم خطر استفاده شده و یا در اختیار مراکز خدماترسان شهرستان قرار گرفته است.

*اعلام آمادگی رئیس شبکه بهداشت تویسرکان برای ارائه گزارش جامع با جزئیات درباره توزیع تجهیزات پزشکی

 سخنگوي شوراي شهر تويسركان دکتر طواف زده در صحن شورا در تشریح چگونگی توزیع اقلام بهداشتی هم عنوان کرد که بنده در خصوص توزيع اقلام بهداشتي چه از دريافتي هاي استان و چه از خيران كه با نهايت دقت و امانت داري صورت مي پذيرد، آمادگي ارائه گزارش جامع با جزئیات را دارم.

فاطیما

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان