آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1399 - 18:21   |   کد مطلب: 38237
مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان گفت: فردا همه تویسرکانی ها در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مهمان خوان کرم آن امام همام هستند و این مسابقه بی سابقه خیران برای خدمت به مردم ستودنی است.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت گو با خبرنگار رودآور، با تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی(ع)،  گفت: همه خاندان عصمت و طهارت در رسیدگی به نیازمندان کریم و بخشنده بودند، با این حال احسان امام دوم شیعیان به فقرا زبانزد خاص و عام بود تا جایی که سیره نویسان از آن همه بخش و کرامت بی سابقه متعجب شده بودند.

وی اظهار کرد: این امام بزرگوار حداقل دو مرتبه تمام و سه مرتبه نیمی از دارایی های خود را در راه خدا به نیازمندان بخشید و در مهربانی به فقرا اهتمامی ویژه داشتند.

مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان  افزود: از این رو مؤمنان و متدینین در سال جاری که فرمان رزمایش گسترده مواسات از سوی رهبر انقلاب صادر شده، با الگو قرار دادن سیره امام حسن(ع) کمک مؤمنانه خودشان را چشمگیرتر و گسترده تر از همیشه نشان می دهند و در راه خدا هزینه می کنند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: فردا و همزمان با خجسته میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت و هزینه یکی از خیران، تمام نانوایی های تویسرکان نان صلواتی بین مردم توزیع می کنند و هماهنگی با نانوایی ها با کمک مؤسسه خیریه سفیران آفتاب انجام شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین فردا همه تویسرکانی ها در روز میلاد آن امام همام، مهمان خوان کرم امام حسن مجتبی(ع) هستند و این مسابقه بی سابقه خیران برای خدمت به مردم ستودنی است.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان