آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1399 - 0:16   |   کد مطلب: 38256
شهر فرسفج در سال 1379 تاسیس گردید اما با گذشت 20 سال هنوز جاده‌های منتهی به شهر فرسفج استانداردهای جاده‌های بین شهری را ندارند. و در حد جاده روستایی باقی مانده‌اند.

به گزارش رودآور؛ در پیام های مردمی برای این مجموعه خبری آمده که؛ مهمترین جاده دسترسی به شهر فرسفج به طول فقط 3 کیلومتر تا سه‌راهی فرسفج و وصل شدن به بزرگراه تویسرکان کنگاور هنوز یک جاده باریک روستایی محسوب می شود و حتی در حد یک جاده دوطرفه بین شهری تعریض نشده است.
دومین جاده شهر فرسفج جاده فرسفج _ خیرآباد است که به طول 29 کیلومتر می‌باشد و با وجود اینکه به یک جاده ترانزیتی در غرب کشور تبدیل شده است. اما همچنان در حد یک جاده روستایی است و به علت تردد بیش از حدتریلی‌ها و کامیون‌های سنگین این جاده عملا حتی یک نقطه آسفالت سالم ندارد و حوادث متعددی برای خودروهای عبوری تاکنون رقم زده است.
جاده سوم منتهی به شهر فرسفج جاده فرسفج نهاوند است که آن نیز وضعیتی به مراتب بدتر از دو جاده دیگر دارد.
و این در حالی است که جاده خیرآباد_فرسفج و فرسفج تا سه راهی بزرگراه تویسرکان _کنگاور در حال حاضر به علت کوتاهی بعد مسافت روزانه شاهد ترددصدها تریلی و کامیون بارهای صادراتی ایران به سمت عراق و بلعکس است. و عملا جاده شهر فرسفج به یک جاده ترانزیتی تبدیل شده است. اما متاسفانه مسئولین زیرساخت‌های این جاده را طی 20 سال اخیر ارتقا نداده‌اند. برای بهبود تردد در این جاده مهم و استراتژیک غرب کشور قدمی برنداشته‌اند.
مردم شهر فرسفج و روستاهای مسیر جاده خیرآباد_فرسفج از مسئولین مربوطه تقاضا دارند هر چه سریع‌تر جهت روکش آسفالت، تعریض و چهاربانده کردن این جاده اقدام نمایند.
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان