آخرین اخبار

5. خرداد 1399 - 11:43   |   کد مطلب: 38333
بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه المهدی تویسرکان در لبیک به ندای رهبر انقلاب بیش از 500 بسته حمایتی به ارزش 150 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

به  گزارش خبرنگار رودآور؛ رهبر معظم انقلاب همیشه با تدابیر حکیمانه خود بسیج مردمی را به سمت انجام کارهای وحدت بخش و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه سوق داده است.

ایشان با ابتکاری در خلق عنوان رزمایش مواسات آحاد مردم را به جمع آوری کمک های خیرخواهانه در قالب کمک مؤمنانه تشویق و ترغیب کردند و این گونه بسیجیان همیشه در صحنه نیز در لبیک به ندای رهبر انقلاب یا علی(ع) گویان آستین های همت و غیرت خود را بالا زدند و با کمک های خیران توانستند در خدمت رسانی به خانواده های بی بضاعت پیش قدم شوند.

در این باره حوزه المهدی شهرستان تویسرکان همانند دیگر اقشار بسیج پای کار آمد و بیش از 500 بسته حمایتی به ارزش 150 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

 پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله سرابی یکی از پایگاه های مقاومت این حوزه است که با کمک خیران نیک اندیش منطقه سرابی در تویسرکان توانست 310 بسته حمایتی ـ معیشتی به ارزش 70 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این محله توزیع کند.

زنگنه 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان