آخرین اخبار

9. خرداد 1399 - 22:16   |   کد مطلب: 38359
فرمانده انتظامي تويسركان از قتل یک جوان 30 ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد.

«سرهنگ محمد معصومي» شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از روستاهای تویسرکان جوانی 30 ساله به قتل می رسد.

وی با بیان اینکه موضوع نزاع و قتل بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: قاتل پیش از شناسایی از محل وقوع جرم متواری و در مکانی مخفی شده بود.

فرمانده انتظامي تويسركان افزود: قاتل با یک بیل به پشت سر آن جوان ضربه زده بود که همان ضربه سبب خونریزی مغزی مقتول و در نهایت جان سپردنش می شود.

معصومی تصریح کرد: با این وجود مدتی نگذشت که پس از تحقیقات مقدماتی اولیه، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سپس برای تکمیل روند پرونده، به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در همان بازپرسی های اولیه به قتل اعتراف کرد، عنوان کرد: بدین ترتیب پرونده اولیه قتل جوان 30 ساله تویسرکانی با تکمیل و ارجاع متهم به مراجع قضایی بسته شد و در حال حاضر قاتل در زندان به سر می برد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان