آخرین اخبار

14. خرداد 1399 - 21:22   |   کد مطلب: 38382
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه امام راحل(ره) تأکید داشتند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: امروز جهانیان نظاره گر هستند که پنج کشتی ایرانی در میان تهدیدها و سر و صداهای امریکا در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت و امریکا هیچ غلطی نکرد.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» عصر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، در مسجد جامع تویسرکان گفت: امام خمینی(ره) فرمودند "هر کس در مقابل انقلاب بایستد نابود می شود" و همین گونه بود.

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که صدام چگونه از ملت ایران شکست خورد و پس از آن داعش در مقابل انقلاب ایستاد و آن تروریست های تکفیری هم نابود شد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولت امریکا همان گونه که امام راحل(ره) و رهبر انقلاب پیش بینی کردند از بین می رود، افزود: ملت امریکا به تدریج بیدار می شود و امروز در این کشور بحران زده شاهد تظاهرات فراگیر علیه دولتشان هستیم.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: رهبر انقلاب در یک سخنرانی گفتند " همان طور که شکوه و جلال کشتی تایتانیک مانع از غرق شدنش نشد امریکا هم به همان سرنوشت دچار می شود."

وی عنوان کرد: امروز همه جهان نظاره گر هستند که پنج کشتی ایرانی در میان تهدیدها و سر و صداهای امریکا در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت و امریکا هیچ غلطی نکرد.
به گزارش رودآور؛ مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان