آخرین اخبار

16. خرداد 1399 - 13:42   |   کد مطلب: 38400
امام جمعه تویسرکان گفت: با وجودی که اذعان صاحب نظران خود امریکا به افول امریکا، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایران تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت امریکا را تطهیر کنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه امروز شانزدهم خردادماه، گفت: بلای کرونا برای مؤمنان اجرصابران و فرصت دعا وتضرع وتوفیق احسان، مواسات، ایثار،همکاری،ه مراهی وهمدلی را به ارمغان آورد، این درحالی است که شاهدیم بوی تعفن غرب هم بلند شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب، امام راحل(ره) را امام تحول خواندند و تحول خواهی وتحول آفرینی را از مهمترین ویژگی های امام برشمردندف اظهار کرد: از جمله ابعاد تحول آفرینی امام خمینی(ره) تحول در روحیه ملت، در مطالبات اساسی مردم،  در نگاه مردم به دینی و تحول در مبانی معرفتی کاربردی و نیز ورود فقه به عرصه نظام سازی و تحول در نگاه به جوانان بود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با وجود تهدید های آمریکایی ها و تهدید شخص ترامپ ایران اسلامی باعزت واقتدار بنزین را باعبور دادن از اقیانوس اطلس به حیاط خلوت آمریکا رساند و شاهد بودیم که امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آشوب امروز در امریکا که به بیش از ۳۵۰ شهر با جمعیت انبوه رسیده ترامپ را مجبور به فرار به پناهگاه و هذیان گویی کرده است.

وی با بیان اینکه حتی سرکوب وحشیانه و  دستگیری بیش از ۱۰هزار نفر هم نتوانسته معترضان امریکایی را آرام کند، عنوان کرد: با وجودی که اذعان صاحب نظران خود امریکا به افول امریکا، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایران تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت امریکا را تطهیر کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان