آخرین اخبار

24. خرداد 1399 - 17:05   |   کد مطلب: 38424
تالار فاران در تویسرکان به دلیل عدم رعایت دستوالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری مرجع قضایی پلمپ شد، با توجه به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به 107 نفر افزایش یافته، مردم خواستار برخورد قاطعانه تر مسئولان با قانون شکنان در این حوزه هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شب گذشته خبری با عنوان "قانون شکنی آشکار برای چندین مرتبه توسط تالار فاران در روزگار کرونایی" و امروز با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان امر این تالار به علت سرپیچی از قانون پلمپ شد.

در این باره «احمد قلخانباز» مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان  در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: چند روزی است که به دنبال پلمپ تالار فاران بودیم، چرا که بسیاری از همشهریان با ما تماس گرفته و از بازگشایی تالار آن هم در شرایط بحرانی شیوع کرونا گلایه مند بودند.

وی اظهار کرد: بالاخره با پیگیری های انجام شده و ارائه مستندات لازم با همکاری مرجع قضایی این تالار متخلف امروز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمپ شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان با بیان اینکه سلامت همشهریان برای ما در اولویت است، افزود: ما تابع قانون هستیم وتا زمانی که دستور به بازگشایی تالارها از سوی ستاد مبارزه با کرونا داده نشود، به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم برخی با جان مردم بازی کنند و بدین ترتیب در هیچ تالاری مراسمی برگزار نمی شود.

قلخانباز عنوان کرد: مردم خود آگاه هستند که این محدودیت ها با هدف سلامتی آنان در نظر گرفته شده است و عمده آنان با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان همکاری می کنند، اما برخی  کرونا را جدی نگرفته اند، با این وجود نظارت های در این روزها بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ تاکنون 107 نفر در تویسرکان به کرونا مبتلا شده اند و وضعیت زرد کرونایی برای این شهرستان اعلام کرده اند.

هنوز مشخص نشده که چگونه صاحبان تالار فاران با کسب اجازه از چه مسئول یا مسئولانی در روزهای گذشته بی توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی به محلی برای برگزاری مراسم های جمعی تبدیل شده است.

مطالبه مردمی برخورد قاطع با آن افرادی است که خودخواهانه یک طرف ماجرا را دیده اند و مراسم های جمعی برگزار می کنند و به فکر سلامت همشهریان خود نیستند.

امید آنکه مسئولان تویسرکانی با قاطعیت تمام با متخلفان در حوزه بهداشت و درمان مطابق با قوانین مصوب شده ستاد ملی مبارزه به کرونا برخورد کنند تا بیش از این شاهد شیوع بیشتر کرونا در بین همشهریان خود نباشیم.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان