آخرین اخبار

2. تير 1399 - 16:47   |   کد مطلب: 38468
ششمین کشتی ایرانی حامل مواد غذایی برای ونزوئلا در یکی از بنادر این کشور پهلو گرفت.

به گزارش رودآور؛ در خبرگزاری العالم گفته شده که؛ خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از وبگاه «مریین ترافیک» گزارش داد که کشتی باری «گلسان» متعلق به خطوط کشتیرانی ایران بعد از 36 روز دوشنبه در بندر لاگلوئرا پهلو گرفت.

پیشتر سفارت ایران در ونزوئلا در توییتی تایید کرد که این کشتی باری حامل مواد غذایی جهت افتتاح نخستین فروشگاه بزرگ ایران در ونزوئلا است. سفارت ایران در ونزوئلا اعلام کرد که هدف دیگر این ماموریت تداوم روابط دوستانه بین دو کشور است.

«حجت الله سلطانی» سفیر ایران در ونزوئلا روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری «المیادین» گفت که ششمین کشتی ایرانی که به سوی ونزوئلا در حال حرکت بوده و حامل مواد غذایی است.

وبگاه شبکه خبری «تله سور» نیز به مصاحبه سفیر ایران با رسانه‌های ونزوئلایی در روز دوشنبه اشاره کرد. حجت الله سلطانی تایید کرد که بار حامل این کشتی ایرانی مواد غذایی است و قرار است ایران یک فروشگاه در این کشور افتتاح کند.

سلطانی در این مصاحبه گفت: «این کشتی که در 15 مه (جمعه 26 اردیبشهت) از بندر عباس عازم ونزوئلا شد اینک در حال نزدیک شدن به بندر لاگوئرا است.»

به گزارش فارس، ایران از ماه آوریل (اردیبهشت) تاکنون 5 فروند نفتکش که مجموعا حدود 1.5 میلیون بشکه بنزین حمل می‌کردند را به ونزوئلا ارسال کرده است.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که این حق را دارد با هر کشوری در جهان روابط تجاری داشته باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان