آخرین اخبار

3. تير 1399 - 0:56   |   کد مطلب: 38469
مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: در کنار توسعه فعال کردن 21 هکتار فاز سوم شهرک گلخانه ای در شهرستان، تقاضای های متفرقه داریم و پیش بینی می شود که در سال جاری در حدود 30 هکتار مجوز ایجاد گلخانه صادر کنیم.

«مسعود اکبری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در سال 98 نسبت به مقدار قبل، گلخانه ها هفت هکتار توسعه داشت، از سویی دیگر کلنگ آغاز ایجاد فاز سوم شهرک گلخانه ای هم به مساحت 21 هکتار انجام شد و البته در این خصوص موانعی بر سر راهمان بود که برطرف شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر بحث توافق با کشاورزان انجام شده و آنان طبق توافقنامه، اسنادشان را در اختیار شرکت شهرک های کشاورزی قرار داده اند و در حال نقل و انتقال اسناد هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان افزود: یکی دیگر از موانع موجود مشکل تأمین آب مورد نیاز برای فاز سوم شهرک گلخانه ای بود که با پیگیری فرماندار شهرستان، مجوز تخصیص 180 هزار مترمکعب آب در آن محل را اخذ کردیم که قدم مهمی است.
اکبری تصریح کرد: خوشبختانه مراحل پروژه به خوبی پیش می رود و منتظر هستیم که قطعه بندی زمین مورد نظر از سوی کارشناسان برای معرفی به یک شرکت به امور اجرایی و اخذ مبالغ از متقاضیان به منظور ایجاد گلخانه انجام شود.
وی عنوان کرد: در کنار توسعه فعال کردن این 21 هکتار فاز سوم شهرک گلخانه ای در شهرستان، تقاضای های متفرقه داریم و پیش بینی می شود که در سال جاری در حدود 30 هکتار مجوز ایجاد گلخانه صادر کنیم.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان