آخرین اخبار

4. تير 1399 - 13:51   |   کد مطلب: 38474
امام جمعه تویسرکان گفت: از آنجا که سرداران تویسرکانی دفاع مقدس از جمله شهید عینعلی و شهید زنده حاج علی فضلی هنوز شناخته شده نیستند، پیشنهاد می شود تا مستنداتی از زندگانی این سرداران ساخته شود.

به گزارش رودآور؛ امروز چهارشنبه دهقان مدیر کل محترم سازمان صدا و سیمای مرکز همدان و معاونان وی با امام جمعه تویسرکان دیدار کردند.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در این دیدار، خدمت به فرهنگ و نظام ولایی را سعادت بزرگی دانست که نصیب اصحاب رسانه شده است.

وی بر ارتباط بیشتر مسئولان صدا و سیما به عنوان جبهه فرهنگی  با ائمه جمعه استان به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی  تأکید کرد و اظهار کرد: امید آن که این مسئولان از نظرات و مشورت های ائمه جمعه استان بیشتره بهره ببرند.

امام جمعه تویسرکان افزود: از آنجا که سرداران تویسرکانی دفاع مقدس از جمله شهید عینعلی و شهید زنده حاج علی فضلی هنوز شناخته شده نیستند، پیشنهاد می شود تا مستنداتی از زندگانی این سرداران ساخته شود و در زمینه از کارگردان ها و نویسنده نخبگان استان بهره گیری و حمایت کنند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه از آنتن دهی ضعیف رادیو معارف در تویسرکان و نیز تنگ نظری برخی مسئولان استانی و دولتی به خصوص در بحث مالیات انتقاد و بر لزوم ورود سازمان صدا و سیما در این زمینه تاکید کرد.

وی همچنین از زحمات و تلاش های بی وقفه مدیر کل و معاونین این سازمان و نیز فعالیت های خستگی ناپذیر امیر عربی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تویسرکان تقدیر و تشکر کرد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان