آخرین اخبار

4. تير 1399 - 17:47   |   کد مطلب: 38478
گروه استان‌ها ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در تلاشیم به‌منظور رفع مشکلات مساجد، طرح امام محله را با محوریت مرکز رسیدگی به امور مساجد در سطح استان همدان اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: رؤسای ادارات سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر استان فرماندهان خط مقدم عملیات فرهنگی و تبلیغی در استان هستند.

وی افزود: روز یک تیر در تهران در مراسمی از فعالان فرهنگی سراسر کشور تقدیر شد  و از همدان نیز همسر شهید سلگی، بانوان نهاوندی، خانواده شهید قاسمی، دکتر دهقان نیری به‌عنوان دبیر اجرایی همایش پیرغلامان حسینی(ع) و همچنین دکتر عدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان که  یک نیروی فرهنگی تمام‌عیار است، تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید

کرمانشاه| طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» با حضور حقوق‌دانان بسیجی در صدا و سیما ادامه می‌یابد

طرح بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان درخور شأن مردم اجرا نشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سازمان تبلیغات در حوزه‌های مختلفی مشغول فعالیت است، مطرح کرد: در عرصه تبلیغی با همراهی مبلغان خواهر و برادر در فضای شهری و روستایی فعالیت خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تأثیر نقش حضور مبلغان در مناطق مختلف، عنوان کرد: عملکرد یک روحانی در یک منطقه کم‌برخوردار آن‌چنان موفق بوده است که نیروی انتظامی کیوسک خود را از آنجا برداشته است.

نظیری با ابراز اینکه "با همراهی مرکز امور رسیدگی به مساجد پیگیر مسائل مسجد در فضای داخلی و شهری هستیم"، گفت: در یکی از طرح‌ها در تلاشیم طرح امام محله با محوریت مرکز مدیریت امور مساجد اجرایی شود تا از تشتّت در امور جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه "در این عرصه باید با تمام توان در میدان حاضر باشیم"، مطرح کرد: خدمت در این حوزه یک تکلیف مقدس است به‌نحوی که هیچ یک از همکاران بنده ساعت کاری برای آنها وجود ندارد و به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تقدیر از همراهی‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: اعتقاد ما بر این است که علم ولایت در استان در دستان نماینده ولی فقیه است و همه ما به‌عنوان سربازان شما تحت سیاست‌گذاری‌های شما حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان