آخرین اخبار

5. تير 1399 - 18:40   |   کد مطلب: 38481
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه پلیس مقتدر برای برقراری امنیت و آرامش نیاز به حمایت مردم و دستگاه قضایی دارد، گفت: دستگاه قضایی از اقدامات قانونی پلیس حمایت قاطع می کند، چرا که قرار نیست پلیسی که برای رسیدن به این لباس تربیت شده توسط اوباش آسیب ببیند.

 به گزارش رودآور؛ بعدازظهر امروز سردار کارمانی صالح فرمانده نیروی انتظامی همدان با رئیس کل دادگستری استان همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

در این دیدار «محمد رضا عدالتخواه» رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: رفتن به سمت جوان گرایی و تغییر دادستان ها و رؤسای دادگستری ها در شهرستان های استان در ماه های اخیر و نیز تأکید بر حضور و استقرار آن ها در محل خدمتشان، زمینه ساز وفاق و همدلی بیشتر و هماهنگی برای بررسی سریع موضوعات پیش آمده در حوزه فعالیتشان شده است.

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه با افزایش تعداد شعب حقوقی و دادگاه های تجدید نظر از یک طرف و اختصاص ساختمان های بزرگتر برای رسیدگی به پرونده ها در اختیار همکاران و مردم اطز طرفی دیگر، شرایطی مهیا شده تا کفیت و سرعت در کارها بالاتر رود.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بالاترین مشمولان عفو کشور توسط رهبر انقلاب را همدانی ها به دست آوردند، افزود: همچنین به دنبال آن هستیم تا با مجازات های جایگزین حبس که عمدتاً به سمت خدمات دهی رایگان سوق داده می شود از تعداد زندانیان بکاهیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم که زندان باید تنها مکانی برای مفسدان اقتصادی، اراذل و اوباش،  قاتلان، محاربان و آدم ربایان باشد و احکام و آرأ سایر جرائم به سمت حبس زدایی هدایت شود، همچنان که در 10 ماهه اخیر ۴۵۰ هزار ساعت مجازات جایگزین حبس معادل دو هزار ماه انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان همدان در ادامه عنوان کرد: نیروی انتظامی و ضابطین در صحنه باید در برابر اواباش و ارازل برخورد قاطع داشته باشند و با دفاع مشروع از خود، مدبرانه با مجرمان برخورد کنند.

عدالتخواه تأکید کرد: دستگاه قضایی از اقدامات قانونی پلیس حمایت قاطع می کند، چرا که قرار نیست پلیسی که برای رسیدن به این لباس تربیت شده توسط اوباش آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: به طور قطع برای آن که در جامعه امنیت و آرامش حکم فرما شود، پلیس برای خدمت دهی بیشتر حمایت جامعه و دستگاه قضایی را می خواهد تا به پشتوانه این حمایت ها مقتدرانه در برابر مجرمان خشن و اوباش بایستد.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی در استان ما با مردم مهربان است و با در برابر اشرار، مفسدان و محاربین قاطعانه وارد میدان شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان