آخرین اخبار

6. تير 1399 - 18:19   |   کد مطلب: 38484
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: گرچه دو قطعه از پروژه چهار خطه تویسرکان ـ کنگاور زیر بار ترافیک رفته، اما از نظر علائم ایمنی، شاهد نواقصی هستیم که باید برطرف شود، هرچند با این تفاسیر، ایمنی جاده نسبت به زمانی که دو طرفه بود بالاتر رفته است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ به بازدیدهای اخیر خود از پروژه های راه تویسرکان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو قطعه نخست پروژه چهار خطه تویسرکان ـ کنگاور، از تویسرکان تا سه راه فرسفج به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی اظهار کرد: در این بخش از نظر علائم ایمنی، شاهد نواقصی هستیم که باید برطرف شود، چرا که تردد در این جاده زیاد است، البته امنیت جاده نسبت به زمانی که دو طرفه بود بسیار بالاتر رفته و بهتر شده است، اما کار کامل نیست و باید ضوابط وعلائم ایمنی هم به طور کامل استفاده شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: در پنج کیلومتر بعدی از سه راه فرسفج به سمت کنگاور هم هرچند که پیمانکار تا حدودی کار را به تأخیر انداخته بود، اما با پیگیری های انجام شده، در حال حاضر زیرسازی و یک لایه آسفالت این قطعه تمام شده و با انجام آسفالت لایه دوم، این قطعه هم به زودی به سرانجام می رسد.

مفتح افزود: پنج کیلومتر دوم از سه راه فرسفج هم پیمانکار دیگری در دست گرفته و اقداماتی همچون خاک ریزی و احداث پل های مورد نیاز را انجام داده است و قطعه آخر از محور تویسرکان ـ کنگاور در مناقصه گذاشته شده تا با تعیین پیمانکار عملیات ساخت آن آغاز شود.

وی ادامه داد: سابق بر این با نماینده وقت کنگاور برای تکمیل پروژه در سمت مرتبط به این شهر رایزنی هایی شده بود و امیدواریم چهارخطه کردن مسیر از دو طرف با یکدیگر به اتمام برسد و زیر بار ترافیک برود.

نماینده مردم تویسرکان همچنین اظهار کرد: از آنجا که مسئولیت این بخش بر عهده معاون وزیر راه و شهرسازی گذاشته شده است، اواخر هفته آینده نماینده این معاونت برای بررسی و ترغیب پیمانکاران به تسریع در ساخت پروژه به تویسرکان سفر می کند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان