آخرین اخبار

14. تير 1399 - 2:19   |   کد مطلب: 38514
استاندار همدان از تشکیل کمیته‌ای برای شناسایی و واگذاری اموال و املاک مازاد دولتی در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سید سعید شاهرخی استاندار همدان هفته گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: استان همدان با وحدت و همدلی تمام مجموعه‌ها در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی با بیان اینکه سطح توقع مردم بسیار پایین است اما نمی‌دانم چرا مدیران آنها را نمی‌بینند تا مشکلاتشان را حل کنند، افزود: در دوره قبل مجلس با همکاری نمایندگان یک‌هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری برای استان همدان مصوب شد که امروز کارها در حال انجام است.

۷۲ پروژه ملی در استان همدان در حال اجرا است

استاندار همدان با بیان اینکه ۷۲ پروژه ملی در استان همدان در حال اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها یک حرکت اساسی در راستای توسعه استان همدان صورت می‌گیرد، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است و همه مدیران باید این موضوع مهم را در اولویت قرار دهند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه اجرای قطار شهری همدان با همکاری دولت و مجلس به نتیجه رسید، گفت: در سال پایانی دولت مصمم هستیم بهتر از گذشته خدمت به مردم را پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ۹۷ درصد مدیران استان همدان در زمینه توسعه استان همدان پرتلاش و کارآمد هستند و باید سایر مدیران تلاش خود را بیشتر کنند، گفت: پروژه‌های تأثیر گذار استان همدان به صورت روزانه رصد می‌شود

باید تا پایان دولت پروژه‌های هدف‌گذاری شده را از طریق بخش دولتی یا خصوصی به سرانجام برسانیماستاندار همدان با یادآوری اینکه کمیته‌ای برای شناسایی و واگذاری اموال و املاک مازاد دولتی تشکیل و اقدام قانونی جهت واگذاری انجام می‌شود، گفت: باید تا پایان دولت پروژه‌های هدف‌گذاری شده را از طریق بخش دولتی یا خصوصی به سرانجام برسانیم.

شاهرخی با بیان اینکه اگر بتوانیم به طور همه جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم، هم ایجاد اشتغال و هم تولید رقم خواهد خورد، گفت: حمایت و همکاری مجمع نمایندگان استان همدان در قراردادن برخی پروژه‌ها در ردیف ملی، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش و همکاری متولیان امر توانسته‌ایم سهم بیشتری از بودجه ملی را در اجرا و تکمیل پروژه‌های استان همدان دریافت کنیم، گفت: فرمانداران شهرستان‌های همدان باید در تسهیل اجرای پروژه‌های استان تلاش کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی سعی کنند پروژه‌های خود را هرچه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار کنند، گفت: وحدت و همدلی و یکدست بودن مردم و مسئولان‌نظام در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا خوب بود اما متأسفانه همدان در مرحله هشدار بیماری کرونا قرار گرفته که شنبه هفته آینده در این مورد صحبت خواهم کرد و باید کاری کنیم تا شرایط عادی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه  متاسفانه حال اقتصادی مردم خوب نیست ، اظهار کرد:‌ دولت، مجلس و قوه قضاییه به مردم بدهکارند و باید بدهی خود را بپردازند.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه باید بدون پرداختن به حاشیه‌ها جهادی و ایثارگرانه وارد میدان شد، گفت: افزایش قیمت ارز، مسکن و تورم قابل قبول نیست و باید برای رفع آنها تلاش کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید قدرت اجرایی خود را افزایش دهد ، گفت: قوه قضاییه نیز باید از معبر یقه‌سفیدها و قدرتمندان عبور کند و همه با هم وارد میدان شده و کار کنیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان