آخرین اخبار

22. تير 1399 - 0:00   |   کد مطلب: 38550
دسترسی تویسرکانی ها به خدمات اورژانس هوایی، با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان، مزایای بسیاری برای مردم این دیار دارد که از جمله آن می توان به کاهش زمان انتقال بیماران به مرکز استان و ارائه خدمات درمانی به عشایر در مناطق صعب العبور اشاره کرد.

به گزارش رودآور؛ به تازگی ارائه خدمات درمانی  به مناطقی از شهرستان تویسرکان که دسترسی زمینی به آنها میسر نبوده با حضور بالگرد اورژانس هوایی امکان پذیر شده است .

با توجه به کوهستانی بودن شهرستان تویسرکان و فعالیت کوهنوردان و احتمال بروز حادثه، ارائه خدمات درمانی به این آنان میسر شده است.
 
 روستا هایی که با بارش برف سنگین راه ارتباطی آن ها قطع می شود با حضور بالگرد اورژانس از دریافت خدمات درمانی محروم نمی مانند.
 
کاهش زمان انتقال بیماران به مرکز استان یعنی زمان انتقال بیماران از شهرستان تویسرکان به مرکز استان 11 دقیقه است.
با توجه به اینکه در بعضی از بیماری ها همچون سکته قلبی، سکته مغزی و یا مصدومینی که دچار قطع عضو شده اند، زمان بسیار با اهمیت است و در صورت ارائه خدمات درمانی در زمان طلایی بسیار نتیجه بخش و مؤثر خواهد بود اورژانس هوایی بسیار کارآمد و اثر بخش است.
تمامی خدمات درمانی ارائه شده توسط پرسنل اورژانس هوایی رایگان است و بالگرد اورژانس هوایی استان همدان مجهز به کلیه تجهیزات پزشکی است.

ارائه خدمات درمانی به عشایر که در مناطق صعب العبور ساکن هستند و دسترسی به سختی ممکن بود، با فعالیت اورژانس هوایی در سریع ترین زمان ممکن از خدمات درمانی بهره می گیرند به ویژه مادران باردار.

ارائه خدمات درمانی در حوادثی مثل سیل و زلزله  که به صورت زمینی با سختی میسر بود با فعالیت اورژانس هوایی ارائه خدمات درمانی و حتی  ارائه خدمات به سهولت قابل انجام است.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان