آخرین اخبار

31. تير 1399 - 1:44   |   کد مطلب: 38593
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی کرونا در همدان گفت: در حال حاضر چهار شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

به گزارش رودآور اسداله ربانی مهر روز گذشته در جمع خبرنگاران همکاری مردم را شرط اصلی عبور از شرایط فعلی کرونایی عنوان کرد و گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و رعایت بهداشت فردی اصلی ترین راه‌های مقابله با کرونا است و تا کشف واکسن باید این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر خودداری از شرکت در مراسم جمعی از جمله جشن عروسی افزود: در حالی که بعضی بیمارستان‌ها تنها ۱۰ تا ۱۵ تخت خالی دارند در بعضی مراسم عروسی احتمال ابتلای ۵۰ تا ۸۰ نفر به کرونا وجود دارد و نکته جالب اینکه یک عروسی می‌تواند ظرفیت چند بیمارستان را پر کند.

ربانی مهر تاکید کرد: دور همی های خانوادگی، مراسم عزا و عروسی و دیدارهای جمعی و دوستانه کانون‌های ابتلاء به کرونا است و باید از حضور در این اجتماعات خودداری کرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی کرونا در همدان افزود: استان همدان در کنترل کرونا عملکرد خوبی نسبت به دیگر استان‌های غرب کشور داشته هر چند در حال حاضر وضعیت چهار شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است اما در چند ماه اخیر شرایط استان همدان کاملاً قرمز نبوده است.

ربانی مهر با اشاره به ابتلای دو هزار و ۵۹۸ نفر از مردم استان همدان به بیماری کرونا گفت: متأسفانه از این تعداد ۲۹۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه یک هزار و ۹۸۳ نفر پس از ابتلاء به این بیماری بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان