آخرین اخبار

1. مرداد 1399 - 7:39   |   کد مطلب: 38602
امام جمعه با بیان اینکه جوانان در مسیر زندگی خود، زندگانی امیرالمومنین(ع) و زهرای مرضیه(س) الگوی خود قرار دهند، گفت: سالروز پیوند آسمانی این دو تن از ۱۴ معصوم (ع)، تداعی کننده ازدواجی آسان و با محبت، صداقت و ایثار است

حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور درباره نگاه اسلام به ازدواج گفت: ازدواج در دیدگاه دین مبین اسلام امری مقدس است، همچنان که شاهد هستیم در قرآن کریم از این مهم به عنوان یکی از آیات الهی یاد می شود.

وی با بیان اینکه از نگاه قرآن، یک همسر مایه آرامش همسر خود است، اظهار کرد: بنابراین اگر همسری نتوانست آرامش همسرش را تامین کند مشکل از خود اوست، چرا که خداوند متعال این توانایی را در وجود زن و شوهر قرار داده که برای یکدیگر آرامش به ارمغان بیاورند.

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز سالروز ازدواج بهترین زوج عالم یعنی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است و ثمره این ازدواج بزرگ ائمه اطهار(ع) بودند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: گرامیداشت این روز بزرگ، این پیام را برای همگان دارد که با تاسی به سیره امیرالمومنین(ع) و زهرای مرضیه(س) ازدواج آسان و با محبت، صداقت و ایثار داشته باشند.

وی عنوان کرد: در واقع با الگو قرار دادن زندگانی این دو بزرگوار به ویژه در تربیت فرزندان صالح می توان در مسیر حق تعالی قدم های استوار و ثابتی برداشت. 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان