آخرین اخبار

1. مرداد 1399 - 15:30   |   کد مطلب: 38605
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف و ضبط یک کیلو و ۱۳۰ گرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی» در جمع خبرنگاران از کشف یک کیلو و ۱۳۰ گرم تریاک از قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در سطح شهرستان، بلافاصله اکیپی ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل و رصد اطلاعاتی و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رصد اطلاعاتی و با اقدامات ویژه طی عملیاتی با ورود به منزل نامبرده را زمین‌گیر کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: با تلاش ماموران در این عملیات با بازرسی دقیق و فنی از منزل متهم، در نهایت مقدار یک کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 80 گرم سوخته تریاک که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

معصومی با بیان اینکه از این قاچاقچی وسایلی از قبیل ترازوی توزین مواد و... کشف شد افزود: این قاچاقچی حرفه‌ای و سایقه‌دار بوده و قصد توزیع مواد در بین جوانان را داشته که با رصد دقیق و به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ در شهرستان وجود ندارد، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس در میان بگذارند.

 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان