آخرین اخبار

2. مرداد 1399 - 21:19   |   کد مطلب: 38612
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد
پرداخت ۳۵۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج در همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال سه هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج توسط بانک‌های عامل استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، محسن جهانشیر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: خانه جوانان شهرستان همدان یک ظرفیت همه جانبه و کم نظیر در استان است که خوشبختانه فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه‌های خوبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت و همچنین فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مد نظر دارد.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال برگزاری هفته ملی ازدواج است، افزود: امسال علیرغم اینکه سایه ویروس کرونا در برنامه‌ها بشدت احساس می‌شود اما با تمامی این مشکلات برنامه‌هایی در فضای مجازی منعکس شده است.

جهانشیر به برنامه نمادین عقد زوج همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در جوار مزار شهدای گمنام همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی مراکز مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به صورت رایگان در شهرستان‌های ملایر و همدان با بهره گیری از ظرفیت سمن‌های جوان می‌توان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: استاندار همدان نگاه ویژه ای به حوزه جوانان و برنامه‌های مرتبط با آنان دارند که نتیجه این است که امروز همه دستگاه‌های استان نگاه جوان باورانه، جوان محورانه و جوان یاورانه دارند و از حضور جوانان، پتانسیل و ظرفیت‌های آنها استفاده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در حال حاضر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان دارای مشاور جوان هستند، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه ای به بهره مندی ظرفیت جوانان دارند و به تبعیت از ایشان هر آنچه در توان داشته باشیم برای بهتر شدن آینده جوانان به کار خواهیم گرفت.

جهانشیر بیان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۳ هزار ۵۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج توسط بانک‌های عامل استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: بانک‌ها با حداقل فرصت سوزی و با نهایت استفاده از ظرفیت در حوزه ازدواج خدمات می‌دهند و همدان از استان‌های برتر در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج بوده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان