آخرین اخبار

8. مرداد 1399 - 20:28   |   کد مطلب: 38640
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و نهادهای مرتبط با دولت سوریه اعمال کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه سوریه وضع کرده است.

وزارت خزانه‌داری اعلام کرد اسامی ۴ فرد را به فهرست SDN (فهرست افراد ویژه مشخص‌شده و بلوک‌شده) اضافه کرده است.

«حافظ الاسد»، «کرام الاسد»، «زهیر توفیق الاسد» و « وسیم انوار القطان» افرادی هستند که اسامی آنها به فهرست تحریم‌ها اضافه شده است.

برای «حافظ الاسد» و «کرام الاسد» از عبارت تحریمی ارتباط با «بشار الاسد»، رئیس‌جمهور دولت سوریه استفاده شده است؛ زهیر توفیق‌الاسد به موجب فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۹۴ که اکتبر سال گذشته میلادی توسط «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای تحریم سوریه صادر کرد، تحریم شده است و وسیم انوار القطان هم به موجب قانون تحریم‌های «سزار» در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا علاوه بر این اعلام کرده اسامی ۱۰ نهاد سوریه‌ای را هم به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای درباره این تحریم‌ها مدعی شد: «اهداف تحریم‌شده افراد و نهادهایی را شامال می‌شود که از تلاش‌های مفسدانه بشار اسد حمایت می‌کند.»

وزارت خزانه‌داری در این بیانیه، بشار اسد و گروه‌های تجاری مرتبط با او را به تخریب اقتصاد سوریه متهم کرده است. واشنگتن همچنین گفته اقدام امروز بر تعهد دولت آمریکا برای تحمیل هزینه به حامیان مالی دولت سوریه تأکید می‌کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان