آخرین اخبار

21. مهر 1399 - 7:40   |   کد مطلب: 38926
رئیس بازرسی اصناف تویسرکان با اعلام اینکه آرایشگاه های زنانه تعطیل، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی به نیز طور کامل تعطیل شدند، گفت: امکان مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر پلمپ می شوند، در این زمینه دو واحد عرضه کننده قلیان پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چند هفته ای می شود که آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان رو به افزایش است و این مسئله سبب شد تا شاهرخی استاندار همدان به عنوان رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا به دنبال طرح تشدید محدودیت های کرونایی در سطح استان باشد و اقداماتی انجام دهد.

هرچند این اقدامات و مصوب شدن محدودیت های کرونایی می بایست زودتر از این ها رخ می داد، با این حال ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است و اگر مصوبات این ستاد به شکلی جامع در سطح استان اجرایی شود، می توان انتظار داشت که روند صعودی افزایش مبتلایان به کرونا تا حدودی کنترل شود. در تویسرکان نیز این طرح ها و محدودیت های کرونایی در دست اجرا است.

در این باره «علیرضا میرمحمدی» رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در اجرای این طرح اغذیه فروش ها مؤظف شدن که داخل واحد صنفی سرویس دهی کنند.

وی با اعلام اینکه رستوران ها باید فقط به صورت "بیرون بر" فعالیت کنند، عنوان کرد: آرایشگاه های زنانه، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی نیز به طور کامل تعطیل شدند.

رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان از پلمپ شدن دو واحد صنفی عرضه کننده قلیان خبر داد و افزود: اماکن مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر، پلمپ می شوند. میرمحمدی در ادامه از مردم خواست با کسبه همکاری کنند و گفت: پلاکارد ورود بدون ماسک ممنون توسط بازرسی اصناف چاپ و درب واحدهای صنفی نصب شده است.

وی همچنین اعلام کرد: تیم گشت مشترک متشکل از اداره اماکن، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت و اتاق اصناف به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کرونا بسیار نزدیک شده و باید خطرات و عوارض آن را جدی بگیریم تا همه با هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان