آخرین اخبار

23. مهر 1399 - 17:04   |   کد مطلب: 38937
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد
کشف بیش از ۲ تن سویا قاچاق در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف دو تن و ۳۷۰ کیلوگرم سویا قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ محمد معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با سود جویان اقتصادی مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو تن و ۳۷۰ کیلوگرم سویا قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: محموله سویا مکشوفه تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان شد.

معصومی همچنین از کشف دو رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در اجرای دستور مقام قضائی احشام توقیفی تحویل اداره دامپزشکی و خودرو نیز روانه پارکینگ شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان