آخرین اخبار

26. آبان 1399 - 6:08   |   کد مطلب: 39046
کارشناس اداره راهداری تویسرکان با بیان اینکه خبر مسدود بودن مسیر تویسرکان ـ گنجنامه تکذیب می شود، گفت: در حال حاضر شرایط آب و هوایی مساعد و تردد در این مسیر مشکلی ندارد و محور باز است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چند روز پیش در کانال تلگرامی خبر الوند به نقل از رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان آمده بود که؛ طی ماه‌های اخیر با کاهش تردد مواجه بودیم اعمال محدودیت‌هایی که برای سفر و تردد در جاده‌ها بود، موجب کاهش تردد در جاده‌ها شد.

در حال حاضر انسدادی در جاده‌های همدان نداریم، همه محورها باز و تردد روان انجام می‌شود.محور گنجنامه - تویسرکان همواره در این فصل از سال به منظور ایمنی مسافران بسته است اما سایر محورها باز است.

به دنبال انتشار همین خبر در بسیاری از کانال های خبری دیگر، خبرنگار رودآور، به سراغ حمید عبدالمالکی کارشناس اداره راهداری تویسرکان رفت.

او در گفت و گویی بسته بودن محور گنجنامه ـ تویسرکان را تکذیب کرد و گفت: هر ساله از اواسط آذر ماه محور تویسرکان به همدان از سمت شهرستانه ـ گنجنامه به علت بارش برف و باران، لغزندگی جاده و وجود پیچ های تند و خطرناک، پرتگاه، نداشتن شانه خاکی و وجود نقاط حادثه خیز و عدم برخورداری از ایمنی کامل و پر از گردنه بودن مسدود تا اوایل اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

وی با تکذیب اینکه در حال حاضر شرایط آب و هوایی مساعد است و این مسیر بسته نیست، اظهار کرد: در آن چند ماهی که این محور مسدود می شود، تویسرکانی ها می توانند از محورهای جایگزین تویسرکان ـ اسدآباد ـ همدان و تویسرکان ـ جوکارـ همدان استفاده کنند.

همچنین روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان طی تماسی با خبرنگار رودآور؛ با تکذیب مسدود بودن محور تویسرکان ـ گنجنامه ـ همدان، اعلام کرد: به طور عمده با توجه به بارش برف سنگین در ارتفاعات گنجنامه، این مسیر هر ساله از 15 آذر ماه تا اواخر اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود، اما در حال حاضر تردد در مسیر مشکلی ندارد.

به گزارش رودآور؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و شهرستان اقدامات فیزیکی انسداد محور را انجام می دهند و پلیس راه استان بنا به ضروریات و تشخیص خود در شرایط خاص محور را نا ایمن اعلام و دستور انسداد را صادر می کند.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان