آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 0:01   |   کد مطلب: 39057
رییس جمعیت هلال احمر تویسرکان از اسکان اضطراری یک خانواده به دنبال آتش سوزی کامل منزل مسکونی آنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اواخر شب گذشته به دنبال اطلاع  جمعیت هلال احمر تویسرکان از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهدا پشت مسجد اعظم، بلافاصله رضا عزیزی رئیس این جمعیت در شهرستان به همراه تیم امداد و نجات در محل حاضر شدند.

رییس جمعیت هلال احمر تویسرکان در این باره گفت: در ارزیابی اولیه مشخص شد که منزل مسکونی با تمام وسایل داخل آن به طور کامل سوخته و تخریب شده است و امکان سکونت در آن وجود ندارد.

عزیزی افزود: به همین دلیل در کمترین زمان ممکن اسکان اضطراری توسط یک تخته چادر و امکانات اولیه کامل برای این خانواده در محل برقرار شد.

به گزارش رودآور؛ اسكان اضطراری یکی از وظایف اصلی و ذاتی جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف است.این جمعیت سازمانی مردم نهاد است که در سوانح و حوادث چه در حجم بالا و چه در حجم اندک برای کمک به مردم به میدان می آید.

در این نهاد علاوه بر ارائه آموزش های لازم درخصوص امداد و نجات، دوره های آموزشی درخصوص چادرزنی در کمترین زمان ممکن هم برای داوطلبان برگزار می شود تا اگر نیاز به اسکان اضطراری آسیب دیدگان در هر نقطه باشد سریع در حمایت از آنان وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان