آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 23:51   |   کد مطلب: 39059
هلاکت سرکرده گروهک تروریستی جیش الظلم؛
هیچ جای امنی برای مزدوران آمریکا وجود ندارد
بن سلمان از روز اولی که بعد از کنار زدن پسر عمویش "محمد بن نایف" بر مسند ولیعهد سعودی نشست، با توجه به طایفه گرایی کینه توزانه اش، به شکل علنی و در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفته بود که اگر ایران دستی به سویش دراز کند، آنرا نخواهد پذیرفت، بلکه جنگ را به داخل ایران، خواهد کشاند.

به گزارش رودآور به نقل از العالم - کشکول گفته بن سلمان درباره انتقال جنگ به داخل ایران، همان چیزی است که ائتلاف شوم سه جانبه آمریکایی، اسرائیل و سعودی از چند دهه پیش برای تحقق آن و به منظور ناآرام کردن اوضاع در داخل ایران برای آن می کوشند.

آن ها پس از شکست همه توطئه های دیگر خود از جنگ صدام با ایران گرفته تا استفاده از سلاح های طایفه ای کثیف تا محاصره ظالمانه آمریکا، به دنبال به راه انداختن جنگ داخلی در ایران هستند.

به نظر می رسد که ایجاد همبستگی ملی بین مردم ایران، بسیار بیشتر از آن است که با پول و مسائل اغوا کننده و فتواهای سعودی وهابی و نیز رسانه های امریکایی و جنگ روانی اسرائیل ، دچار شکاف شود، این ائتلاف سه جانبه در از بین بردن همبستگی اسلامی میان مردم ایران از طایفه ها و قومیت های مختلف ناکام مانده اند ، بنابراین ، جز افراد ضعیف النفس و باسابقه و فراری از دست قانون ، کسی در دام آن ها نیافتاده است.

با وجود اینکه نیروهای امنیتی ایران، تمام حواسشان به امنیت ایران و شهروندان است ولی عده ای گمراه ، جنایت هایی را علیه شهروندان ایرانی مرتکب شده اند و حملاتی را علیه مراکزی مانند مساجد، حسینیه ها، تجمع ها و مراسم و شهروندان عادی اجرا کرده اند که در نتیجه شمار زیادی از شهروندان از جمله زنان و کودکان قربانی این حملات شدند.

از آنجایی که تحرک در داخل ایران برای این گروه گمراه سخت بود، سرویس های امنیتی سه گانه منحوس به تهیه پناه گاه های امن در خارج از ایران اقدام کردند تا از آن جا ، به عنوان پایگاهی برای ارتکاب جنایت های خود و حمایت از آنان استفاده کنند و آن ها را از لحاظ سیاسی و تبلیغاتی نیز پوشش دادند.

اما دست مقتدر نیروهای امنیتی ایران، آنها را گرفتار کرد و توانست جنایتکارانی را که دستانشان به خون مردم بی گناه ایران، آغشته است، به دام بیاندازند ، درحالیکه آنها در پناهگاه های امن خود و تحت حمایت اربابان آمریکایی، صهیونیست و سعودی خود هستند. برخی از آنها ، به ایران منتقل شدند تا با عدالت مواجه شوند و برخی ها درآغوش اربابان خود پناه گرفتند تا درس عبرتی برای افراد ضعیف النفسی باشد که دین، وطن و ملت خود را با یک مشت دلار کثیف نفت می فروشند.

آخرین کسی که دست مقتدر نیروهای امنیتی ایران به او رسید، سرکرده گروه تروریستی موسوم به جیش الظلم "عمر شاهوز" معروف به ملا عمر بود که به همراه برخی از همراهانش در منطقه "ماهوار در ولایت "بلوچستان" پاکستان به هلاکت رسید.

این گروهک تروریستی، مسئول شهادت 14 نفر از نیروهای گارد مرزی در منطقه مرزی سراوان بود و به ربودن نیروهای گارد مرزی اقدام و به بالگرد در منطقه سراوان حمله کرد و به یک پایگاه بسیج در نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران حمله کرد.

چند روز قبل از این عملیات منحصربه فرد، حبیب اسود سرکرده گروه جدایی طلب موسوم به "مبارزه عربی" در حالیکه در خارج از کشور بود، در دام نیروهای امنیتی ایران گرفتار شد و به ایران منتقل شد تا به علت ارتکاب جنایت فجیع حمله تروریستی به رژه نظامی در استان خوزستان در جنوب غرب ایران مورد محاکمه قرار گیرد.

در این حمله که سال 2018 روی داد، 25 نفر شهید و ده ها تن از شهروندان از جمله کودکان و زنان زخمی شدند.

در سال 2010 ، نیروهای امنیتی ایران توانستند تروریست "عبدالمالک ریگی" سرکرده گروهک تروریستی "جندالله" را درحالیکه در مسیر رفتن برای حضور در نشستی با حضور افسران اطلاعات امریکایی بود، در یک عملیات امنیتی هوایی پیچیده بازداشت کنند.

وی ده ها عملیات تروریستی را مرتکب شده بود که به شهادت 154 نفر از نیروهای امنیتی و شهروندان و زخمی شدن 320 نفر دیگر منجر شد.

درسال 2019، نیروهای امنیتی ایران توانستند روح الله زم را که در پاریس مقیم بود و تحت حمایت 24 ساعته نیروهای امنیتی فرانسه بود بازداشت کنند و وی را به ایران منتقل کردند و به دست عدالت سپردند.

وی درمقابل دادگاه به چگونگی خط دهی سازمان اطلاعات های فرانسه، آمریکا و اسرائیل به وی برای ایجاد ناآرامی و آشوب در داخل ایران در سال های گذشته از طریق انتشار خبرهای دروغین از طریق کانال امد نیوز در تلگرام که دشمن جمهوری اسلامی ایران است، اقرار کرد.

درسال 2020 ، جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی "تندر" که از امریکا، عملیات تروریستی را در داخل ایران سرکردگی می کرد، از جمله دست داشتن در جنایت انفجار حسینیه " سید الشهدا" (ع) در شیراز در سال 2008 بازداشت شد

جنایتی که به شهادت 14 و زخمی شدن 215 نفر از جمله عده ای کودک منجر شد.

وی درآن زمان، در برنامه زنده ، مسئولیت مستقیم جنایت را برعهده گرفت.

در دام افتادن مزدوران ائتلاف سه گانه منحوس آمریکا، عربستان سعودی و رژیم اسرائیل، یکی پس از دیگری، در بردارنده پیام هایی به این ائتلاف سه جانبه است ، قبل از اینکه پیامی به مزدوران آن ها باشد. مفاد این پیام این است که تلاش های مذبوحانه آن ها برای انتقال جنگ به داخل ایران، موفقیتی به دنبال نخواهد داشت.

همان طور که همه طرح های سابق آن ها نتیجه ای نداشت و با شکست مواجه شد.

قدرت ایران که شما را از تعرض به زمین ، آب و آسمان ایران بازداشت، همان قدرتی است که مزدوران شما را درهر جا که باشند، در دام خواهد انداخت و دیر یا زود آن ها را به دام خواهد انداخت.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان