آخرین اخبار

9. آذر 1399 - 0:21   |   کد مطلب: 39111
احسان پیری گفته که به زودی با اسناد و مدارک متقن پرده از مواردی غیرقانونی توسط شورای این شهر برمی دارد تا واقعیت یک بار برای همیشه روشن شود.

به گزارش رودآور به نقل از عصر همدان؛ احسان پیری شهردار سابق تویسرکان که می گوید عزل او در ۱۹ مهر ماه سال جاری با چالش های بسیار و اما و اگرها و شبهات غیرقانونی بودن روبرو بوده، این روزها حرف های بسیار برای گفتن دارد.

شایعه ها، شنیده ها و زمزمه های بسیاری مبنی بر تخلف و عبور از قانونی از سوی شورای این شهر در ماجرای عزل پیری و مواردی دیگر در تمامی محافل به گوش می رسید که هیچ گاه مسئولی حاضر نشد این شنیده ها را رد یا تکذیب و ماجرا را شفاف کندو هنوز هم که هنوز شبهات و ابهامات بسیار در این قضیه وجود دارد.

با این وجود احسان پیری در پیامی به خبرنگار عصر همدان گفته که به زودی مصاحبه ای با خبرنگاران ترتیب می دهد تا در آن با اسناد متقن و محکمه پسند که حتی در دادسرای تویسرکان هم ارائه شده، پرده از تخلفات در شورای شهر بر می دارد.

در آن پیام ارسالی آمده که؛ « به زودی لب به سخن می‌گشایم؛ پرده از تخلفی برمی‌دارم که در تاریخ تویسرکان و شاید در کشور بی‌سابقه است. جعل، استفاده از سند مجعول و فریب مسئولین ارشد شهرستان، جرم سنگین و نابخشودنی است؛ با سند و مدرک حرف می‌زنم.»

به گزارش عصر همدان، به راستی این اسناد چیست که در دستان پیری وجود دارد؟ مردم تویسرکان بی صبرانه منتظر فاش شدن حقیقت هستند که آیا تخلفی از سوی شورای شهر رخ داده یا خیر؟

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان