آخرین اخبار

9. آذر 1399 - 6:56   |   کد مطلب: 39114
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از برگزاری مانور زلزله دانش آموزی در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: این مانور با هدف آگاه سازی و ترویج پیشگیری ازآسیب های قبل، حین و بعد از زلزله، در کانال کانون دانش آموزی هلال احمر با بهره مندی از فضای مجازی عملیاتی شد.

«رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: هر ساله در چنین روزهایی مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس برگزار می شود، تا با آموزش هایی که از قبل توسط مربیان جمعیت هلال احمرفرا گرفته اند، مراحل اقدام به پناهگیری امن در مواقع بحرانی زلزله وسپس خروج اضطراری را به صورت عملی  تمرین کنند.

وی با بیان اینکه این مانورها با شعار "مدرسه امن =جامه تاب آور" برگزار می شد، اظهار کرد: متأسفانه در سال جاری با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع کرونا ویروس، این مانورها به صورت ویژه و خاص انجام گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان افزود: بنابراین باتوجه به تعطیلی مدارس، بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با هدف آگاه سازی و ترویج پیشگیری ازآسیب های قبل، حین و بعد از زلزله، در کانال کانون دانش آموزی هلال احمر در بستر نرم فزار شاد برگزار شد.

عزیزی تصریح کرد: همچنین این مانورها همزمان در منزل دانش آموزان به همراه خانواده های آن ها نیز به صورت ویژه اجرایی شد.

وی عنوان کرد: ایمن سازی اجزای غیرسازه ای درمنزل، آماده سازی کیف کمک های اولیه، تهیه محتوای آموزشی و بارگذاری درفضای مجازی، ساخت کلیپ از مانور مدارس درسالهای قبل، ازاقدامات صورت گرفته دراین روز توسط اعضا کانون‌های دانش آموزی است.

به گزارش رودآور؛ در شهرستان تویسرکان ١۵کانون دانش آموزی در سطح مدارس مقطع متوسطه اول فعال هستند که با توجه به روزهای کرونایی، فعالیت آنان به صورت مجازی پیگیری می شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان