آخرین اخبار

12. آذر 1399 - 16:43   |   کد مطلب: 39122
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد فوت شدگان مبتلا به کرونا در استان همدان به یک هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است.

به گزارش رودآور؛ محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر به آمار مبتلایان استان همدان به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۸ نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۱ نفر در بخش عادی و ۲۲ نفر در بخش آی سی یو بستری شده‌اند، گفت: از مجموع بستری شدگان در بیمارستان‌های استان همدان حال ۴۶ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت ابتلای به کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تا امروز به ۹ هزار و ۱۲۸ مورد رسیده است، گفت: ۴۹ نفر در استان همدان در شبانه روز گذشته به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری با بیان اینکه تعداد جان باختگان کرونا با فوت ۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است، گفت: در اسدآباد ۳۰۲ نفر، در بهار ۵۲۱ نفر، در تویسرکان ۵۵۶ نفر، در رزن ۳۴۰ نفر و در شهرستان درگزین ۱۵۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی گفت: در فامنین ۱۶۰ نفر، در کبودرآهنگ ۵۵۹ نفر، در ملایر یک هزار و ۷۱۵ نفر، در نهاوند یک هزار و ۳۸ نفر و در همدان سه هزار و ۵۴۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

طاهری با بیان اینکه مبتلایان خارج از استان نیز ۲۴۲ نفر بوده‌اند، گفت: ۵ مرحله ضروری برای کنترل بیماری کرونا شامل شناسایی سریع مبتلایان، جداسازی سریع، درمان سریع، پیگیری وضعیت بهبودیافتگان و ردیابی مبتلایان است و تا زمانی که این ۵ اصل به درستی انجام نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آمار مرگ و میر کاهش یابد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان