آخرین اخبار

11. دى 1399 - 13:59   |   کد مطلب: 39264
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز مرزهای استراتژیک ایران به کرانه های دریای مدیترانه رسیده و اگر مدافعان حرم نبودند، باید وارد جنگ با داعش در عمق ایران می شدیم، گفت: بی تردید تمسک به آموزه های دینی، دلیل صاحب مکتب شدن حاج قاسم و محبوبیت او در قلب ها شده است.

به گزارش رودآور؛ در آستانه نخستین سالروز شهادت سردار دل ها، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسمی با حضور آیت الله محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس کل دادگستری استان همدان و اعضای شورای معاونین این نهاد برگزار شد.

*پیروزی نهایی حق بر باطل بر اساس سنت الهی رقم می خورد

در این مراسم «محمدرضا عدالتخواه» رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به مقابله تاریخی و همیشگی حق و باطل در برابر یکدیگر، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم از باطل به عنوان "زَبَد" و و آنچه که شبیه کف آب و غیر اصیل است، یاد کرده که در نهایت نابود می شود.

وی اظهار کرد: گرچه در برخی مقاطع تاریخی باطل امکان جولان داشته، اما سنت الهی بر این رقم خورده که در نهایت جبهه حق بر باطل پیروز می شود. 

*امامین انقلاب و سلیمانی ها، شاگردان مکتب حسینی هستند

 رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه هر شخصی خود باید ببیند و انتخاب کند که در جبهه حق قرار گرفته یا در مسیر باطل حرکت می کن، افزود: بی تردید حضور در جبهه حق هزینه های مالی و آبرویی دارد که صاحبان حق در راه خدا تقدیم می کنند و مصداق بارز و کامل آن می توان به  حرکت سیدالشهدا(ع) و در عصر حاضر نیز به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (دام الظله العالی) به عنوان شاگردان مکتب حسینی اشاره کرد. 

*حرکت در مسیر الهی حسینی، حاج قاسم را صاحب مکتب کرد
عدالتخواه تصریح کرد: سردار سلیمانی نیز خود شاگرد و پرورش یافته مکتب حسینی بود، به همین دلیل به جایگاهی وارسته رسید، تا جایی که به فرموده رهبر انقلاب حاج قاسم خود صاحب مکتب شد و البته علت آن تمسک این سردار پر اقتدار به آموزه های دینی و حرکت مستمر و بی وقفه در مسیر سالار شهیدان و در نهایت در مسیر الهی بود.

وی در ادامه با تبیین دلایل عقلی و ضروری حضور مستشاری ایران در برخی کشورهای منطقه به عنوان مرکز محور مقاومت، عنوان کرد: در کلام امام علی(ع) مبارزه در داخل خانه و به تعبیری در کشور پیروزی به همراه نخواهد داشت، بلکه موجب ذلت می شود.

*اگر مدافعان حرم نبودند، باید وارد جنگ با داعش در عمق ایران می شدیم

 رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: اگر فرماندهی همچون سردار سلیمانی با دشمنان اسلام حقیقی از جمله داعش در سوریه و تروریست های صهیونیستی در لبنان نمی جنگید و بسیج مردمی از خود آن ملت ها به وجود نمی آورد، اکنون ما باید در عمق کشور علیه جنایتکاران عالم سنگربندی می کردیم.

*مرزهای استراتژیک ایران به کرانه های دریای مدیترانه رسیده 

عدالتخواه با تأکید بر اینکه امنیت موجود و شرایط فعلی با جان فشانی های مدافعان حرم و وطن رقم خورده است، گفت: امروز مرزهای استراتژیک ایران اسلامی به سوریه، لبنان و کرانه های دریای مدیترانه رسیده و این مسئله به معنی تضمین امنیت کشور و جامعه است.

*تمسک به آموزه های دینی دلیل صاحب مکتب شدن سردار سلیمانی و محبوبیت او در قلب ها

وی همچنین عنوان کرد: آنچه موجب شد تا سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس محبوب قلب ها شوند، بی تردید ایمان و عمل صالح آنان بود و شهادت حسینی وارانه این سرداران والامقام، زمینه ساز آبیاری و تناوری شجره طبیه اسلام شده است، امید آن که به یاری خدا همه ما در هر دو عالم مشمول دعای خیر این بزرگواران شویم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان