آخرین اخبار

13. دى 1399 - 11:48   |   کد مطلب: 39273
قائم مقام رئیس کل دادگستری همدان و معاون فرهنگی این سازمان در استان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و در نهایت ممنوعیت برگزاری جماعات در این دوره از زمان می طلب تا برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ترویجی اقامه نماز در فضای مجازی دنبال شود.

به گزارش رودآور؛ صبح امروز به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان همدان و با دعوت از روسای ادارات تابعه و مسئولان ستاد اقامه نماز استان همدان جلسه شورای هماهنگی اقامه نماز دستگاه قضایی استان برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از سازمان های تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهی مسلح، ثبت اسناد، سازمان بازرسی، سازمان زندان ها و همچنین دادگستری استان حضور داشتند و هر یک از مجموعه ها گزارش فعالیت های ترویجی در خصوص نماز را ارائه دادند .

در این مراسم حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با تقدیر از فعالیت های فرهنگی در خصوص نماز، ادارات تابعه قوه قضائیه را در امر اقامه نماز فعال و با انگیزه معرفی کرد و گفت: این نوع هماهنگی ها با رویکرد ترویج معنونیت بیش از پیش در دستگاه ها برای هم افزایی ضروری است.

همچنین حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند قائم مقام رئیس کل دادگستری و معاون فرهنگی این سازمان در همدان با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا ویروس و در نهایت ممنوعیت برگزاری جماعات در این دوره از زمان می طلب تا برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ترویجی اقامه نماز در فضای مجازی و اتوماسیون های اداری از طریق برگزاری مسابقات و اطلاع رسانی های فرهنگی دنبال شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان