آخرین اخبار

23. دى 1399 - 7:44   |   کد مطلب: 39322
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از توزیع ۱۵۰ معیشتی بین محرومان آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ نزدیک به یک سالی می شود که از شیوع کرونا ویروس در کشورمان می گذرد، علاوه بر تحمیل یک بیماری همه گیر بر جامعه، تأمین معیشت بسیاری از اقشار مختلف مردم متأثر از این بیماری مشکلاتی پیش روی سرپرستان خانواده ها به وجود آورده است.

بنابراین بارها شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود به اعطای کمک های مردمی در قالب طرح "کمک های مؤمنانه" توصیه کرده و در این بین خیران و نهادهای حمایتی همسو با یکدیگر برای عمل به منویات رهبری به میدان عمل آمدند.

بنابراین علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن توسط گروه های جهادی و انقلابی بین محرومان و نیازمندان شاهد هستیم که بسیج و هلال احمر هم مجددانه پای کار آمدند.

در این باره «رضا عزیزی» رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: به تازگی به همت داوطلبان این جمعیت ١۵٠ بسته سبد غذایی و معیشتی ویژه محرومان و آسیب دیدگان ازکرونا بین خانوارهای هدف توزیع شد.

وی اظهار کرد: ارزش این بسته ها بیش ۶۰ میلیون ریال از محل منابع جذب حمایت های مردمی داوطلبان جمعیت هلال احمر بوده است.

به گزارش رودآور؛ روزگار کرونایی بر اقشار ضعیف جامعه سخت می گذرد، بی تردید همیاری همه مردم و ارگان ها در کنار یکدیگر برای کمک رسانی به اقشار کم درآمد جامعه می تواند این سختی را تا حدودی بکاهد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان