آخرین اخبار

27. دى 1399 - 10:27   |   کد مطلب: 39346
عضو مجلس خبرگان رهبری:
سیره فاطمی، سرلوحه زندگی ما شود
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گفتار و اعمال دخت نبی مکرم اسلام و در یک کلام سیره فاطمی نمونه بارزی از اخلاص و تقوا در عبادت ها محسوب می شود که می تواند سرلوحه سبک زندگانی بشریت قرار گیرد.

به گزارش رودآور؛ همزمان با ایام سوگواری شهادت یگانه دختر پیامبر اکرم(ص)صدیقه شهیده حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری با حضور رئیس کل دادگستری استان همدان، قضات و کارکنان این مرکز قضایی با نوحه سرایی در مصیبت شهادت نخستین مدافع حریم ولایت برگزار شد. 
در این مراسم « آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی» عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت این ایام جانسوز، گفت: گفتار و اعمال دخت نبی مکرم اسلام و در یک کلام سیره فاطمی نمونه بارزی از اخلاص و تقوا در عبادت ها بود که می تواند سرلوحه سبک زندگی هر انسانی باشد.
وی در ادامه به جایگاه اخلاص در انجام عبادت ها اشاره و اظهار کرد: اخلاص مهمترین شرط پذیرش اعمال خیر است و فقدان آن زمینه ساز خسران و حجاب مضاعف می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: توجه انسان به سمت خداوند متعال زمینه و امکان بهره مندی از رحمت ها و امدادهای الهی را برای هر انسانی مهیا می سازد و در این مسیر توکل مطلق و و ذکر حق شرط اجابت و نصرت الهی است.
آیت الله موسوی تصریح کرد: استمرار در اخلاص و انجام عمل صالح به تمامی لحظات زندگی و مرگ انسان رنگ و بویی خدایی می بخشد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان