آخرین اخبار

1. بهمن 1399 - 18:49   |   کد مطلب: 39359
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش رودآور؛ فاطمه زرین‌آمیزی سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان ثبت نام کنکور سراسری گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالیی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ منحصرا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  آغاز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه افزود: این مهلت روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ به پایان می‌رسد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: دفترچه راهنمای این آزمون به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

زرین آمیزی افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های دهم تیرماه ۱۴۰۰ و یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۶_۳_۳ طراحی و برگزار خواهد شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان