آخرین اخبار

30. بهمن 1399 - 10:51   |   کد مطلب: 39505
رئیس پلیس راه استان همدان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌های استان به ویژه گردنه‌ها به کندی صورت گیرد.

به گزارش رودآور؛ رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران کلیه محورهای استان ، لغزنده و در گردنه ها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است بنابراین رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌های استان به ویژه گردنه‌ها به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودروها در این شرایط از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.
 
رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

عزیزی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان بیان داشت: متاسفانه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان بین یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ و کامیون خاور به وقوع پیوست که راننده خودروی سواری فوت و سه نفر از سرنشینان آن نیز زخمی شدند.

وی در خاتمه بیان داشت: علت این تصادف عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده سواری ال ۹۰ در حین چرخش از سوی کارشناسان پلیس راه استان تشخیص داده شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان