آخرین اخبار

1. اسفند 1399 - 5:54   |   کد مطلب: 39506
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در زمینه مرغ و تخم مرغ در بازار وجود ندارد گفت: هر شانه تخم مرغ ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان و هر کیلو مرغ ۲۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش رودآور؛ جواد عاشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تن مرغ گرم در بازار عرضه می‌شود اظهار کرد: قیمت مصوبه ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده که طبق توافق با سازمان صمت تا ۲۳ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در زمینه مرغ و تخم مرغ در بازار وجود ندارد افزود: روزانه ۱۵ تا ۱۹ تن تخم مرغ در همدان توزیع می‌شود وبه نحوی که قیمت هر شانه ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان مصوب شده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان یادآور شد: با هماهنگی پشتیبانی امور دام تخم مرغ مورد نیاز در سراسر شهر عرضه می‌شود از همین رو شهروندان با آسودگی خاطر از موجودی تخم مرغ به خرید بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود با افزایش جوجه‌ریزی و افزایش تولید هیچ کمبودی به منظور تامین مرغ و تخم مرغ شب عید نداشته باشیم متذکر شد: ستاد تنظیم بازار برنامه‌ای برای افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ به ویژه برای شب عید ندارد.

عاشوری به تامین ماهی شب عید اشاره کرد و گفت: ماهی از دو مبدا شمال و جنوب تامین می‌شود و افزایش قیمتی در این راستا نداریم.

وی توزیع و تزریق مرغ منجمد را بر اساس تصمیم ستاد تنطیم بازار استان دانست و تأکید کرد: بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه روزانه در حال گشت‌زنی هستند و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد بنابراین شهروندان تخلفات را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان