آخرین اخبار

7. اسفند 1399 - 19:59   |   کد مطلب: 39533
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از ثبت‌نام ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای انقلابی استان همدان در سامانه شورای ائتلاف خبر داد و گفت: پیش‌بینی براین است تعداد به ۱۰ هزار نفر نیز برسد.

به گزارش رودآور؛ محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را یک نهاد مردمی و از پایین به بالا خواند و اظهار کرد: تلاش‌ها برای شکل‌گیری شورای ائتلاف بر این بوده که همه افراد و گروه‌هایی که دل در گرو انقلاب اسلامی و ولایت دارند بتوانند به عضویت آن درآیند و گام موثری را در راه اعتلای نظام و پیشرفت کشور بردارند.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام افراد، احزاب، تشکل‌ها و گروه‌ها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آغاز کار با سازماندهی نیروهای انقلاب در محلات شکل گرفته و با تشکیل گروه‌های ۱۵ تا ۲۵ نفره در این سطح ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه افراد بعد از دریافت کد احراز هویت و ثبت نام از سوی سرگروه باید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند خاطرنشان کرد: چه افرادی که به صورت انفرادی ثبت‌نام می‌کنند چه آن‌ها که در قالب گروه اطلاعاتشان ثبت می‌شود در صورت تمایل به شرکت در مجمع منتخب شهرستان باید کاندیداتوری خود را با تیک تایید اعلام و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: این گروه‌ها پس از سازماندهی، سه نفر از اعضای خود را به عنوان نماینده برای شرکت در مجمع عمومی انتخاب می‌کنند که به دلیل کثرت افراد و وضعیت کرونایی و عدم امکان برگزاری جلسات و اجتماعات حضوری این امر به صورت مجازی انجام شده و سه نفر شامل یک پیشکسوت، یک نفر نیروی جوان و یک نفر از جامعه زنان انتخاب و معرفی می‌شوند.

غلامی پاک ادامه داد: منتخبین مجمع عمومی شهرستان را شکل می‌دهند و بعد از شرکت در انتخابات و شکل‌گیری مجمع عمومی با حضور و رای مستقیم منتخبین شورای ائتلاف استان‌ها در مرکز و شورای مرکزی شکل می‌گیرد.

وی در بخش دوم سخنان خود به نحوه ثبت‌نام نیز اشاره کرده و گفت: علاقمندان می‌توانند تا 15 اسفندماه با مراجعه به سایت www.shorayeetelaf.com اطلاعات خود را ثبت کنند تابا یک انسجام کم‌نظیر و مثال زدنی به وحدت رویه در این زمینه دست یابیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: پیشنهاد ما ثبت‌نام گروهی فعالان جبهه انقلاب اسلامی است و در غیر این صورت افراد بر اساس علاقمندی و درخواست همکاری در زمینه‌های ذکر شده سازماندهی خواهند شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، حزب نبوده و مأمنی برای انسجام نیروهای دلسوز انقلاب است، گفت: بنده از طریق همین رسانه از دوستان، احزاب، تشکل‌ها، سمن‌ها و دغدغه‌مندان نظام و انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم تا با عضویت در این نهاد در شکل‌گیری یک خیزش انقلابی سهیم بوده و بتوانیم با وحدت ملی به نتایج مطلوبی دست یابیم.

غلامی‌‌پاک از ثبت‌نام ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای انقلابی استان همدان در سامانه شورای ائتلاف خبر داد و ضمن اینکه این موضوع را یک فرصت منحصر به فرد دانست افزود: پیش‌بینی ما این است که با روند فعلی این بانک اطلاعاتی به ۱۰ هزار نفر نیز برسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ درصد را بانوان، ۵۰ درصد را جوانان و مابقی را پیشکسوتان تشکیل می‌دهند، گفت: ما آمادگی خود را برای حضور جوانان خوش‌فکر و دغدغه‌مند اعلام می‌کنیم تا با رایحه خوش جوان‌گرایی در مجمع عمومی بتوانیم به یک تحول استوار دست پیدا کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نحوه حضور احزاب نیز عنوان کرد: تعدادی از احزاب از ابتدا با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همراه بوده و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل بوده‌اند اما آن دسته از احزابی که تاکنون در این جمع بزرگ مردمی حضور پیدا نکرده‌اند می‌توانند ضمن الحاق در تصمیم‌سازی‌ها اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان