آخرین اخبار

9. اسفند 1399 - 15:13   |   کد مطلب: 39549
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان به تدریج گرم می‌شود گفت: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اما در روزهای آینده شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

به گزارش رودآور؛ محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از این هفته شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۵ تا ۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ روز گذشته هوای نسبتا سرد پدیده غالب جوی استان همدان بود افزود: از روز دوشنبه یعنی ۱۱ اسفندماه دمای هوا به تدریج گرم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه سرعت وزش باد ملایم است و وزش باد شدیدی نداریم یادآور شد: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اما در روزهای آینده شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

وی از بارش‌های پراکنده‌ای در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: این بارش‌ها ابتدا از جنوب استان آغاز و سپس شمال استان را هم دربرمی‌گیرد اما خیلی قابل ملاحظه نیست و میزان بارش‌ها بسیار کم است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه پایان هفته جاری در انتظار  بارش‌های قابل ملاحظه هستیم خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فامنین با هفت درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه و گل‌تپه با منفی هفت درجه سانتیگراد سردترین نقطه ثبت شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان