آخرین اخبار

4. فروردين 1400 - 13:56   |   کد مطلب: 39665
شهردار تویسرکان از شهروندان خواست تا با هوشیاری خود در دام سودجویان و سوداگران نیافتاده و برای خرید ملک در محدوده های قانونی و کاربری های تعریف شده و رسمی و قطعی با انجام استعلام از مراجع ذی صلاح از جمله شهرداری اقدام کنند تا شاهد مال باختن عزیزان خود نباشند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ احسان پیری با تبریک سال نو و آرزوی روزگاری سرشار از سلامتی و کامیابی برای همشهریان تویسرکانی، گفت: با توجه به شنیده ها مبنی بر خرید و فروش زمین در بافت باغات شهر تویسرکان توسط عده ای که خودسرانه و غیر رسمی اقدام به تفکیک این اراضی نیز کرده اند مواردی مهمی وجود دارد که همشهریان از آن باید مطلع شوند.

وی اظهار کرد: نخست آن که؛ شهرداری در خصوص این اراضی هیچ مسئولیتی نداشته و خریداران تبعات این چنین معامله ای را باید شخصا بپذیرند.

شهردار تویسرکان افزود: دوم آن که برخی گمانه زنی ها در خصوص طر جامع تویسرکان و احتمال احداث برخی خیابان ها و معابر از جمله خیابانی در حدفاصل بلوار شهید بهشتی و دانشکده فنی، صرفاً یک طرح پیشنهادی مقدماتی بوده که تا قبل از اعلام نظر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، هیچ قطعیتی ندارد.

پیری تصریح کرد: البته گفتنی است با توجه به سیاست های کلی و کلان کشوری مبنی بر حفظ باغات احتمال رد این چنین طرح هایی به شدت وجود دارد.

وی عنوان کرد: بنابراین از شهروندان عزیز استدعا دارم تا با هوشیاری خود در دام سودجویان و سوداگران نیافتاده و برای خرید ملک در محدوده های قانونی و کاربری های تعریف شده و رسمی و قطعی با انجام استعلام از مراجع ذی صلاح از جمله شهرداری اقدام کنند تا شاهد مال باختن عزیزان خود نباشیم.
شهردار تویسرکان اعلام کرد: این شهرداری برای اصل شفافیت تا حد ممکن تلاش دارد تا از ایجاد رانت های اطلاعاتی توسط برخی افراد جلوگیری به عمل آورده و حافظ منافع عمومی باشد.

انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان