آخرین اخبار

5. فروردين 1400 - 23:16   |   کد مطلب: 39668
رئیس اداره صمت تویسرکان با بیان اینکه حضور مهمانان نوروزی جمعیت شهرستان را به نظر به دو سه برابر رسانده، گفت: با این وجود تمام تلاش ما بر این بوده مازاد بر سهمیه، مرغ تهیه و به قیمت دولتی و مناسب بین همشهریان توزیع کنیم.

«روانبخش نورعلیئی» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور، گفت: از آنجا که هم در شهرستان مرغداری موجود است و هم کشتارگاه، تمام تلاش ما بر این بوده تا همشهریان با کمبود مرغ در تعطیلات نوروز مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه روز 28 اسفندماه سال 99 ، 28 تن و بعد از آن 18 تن و به تازگی نیز 24 تن مرغ در شهرستان توزیع شده، اظهار کرد: سهمیه روزانه تویسرکان قبل از تعطیلات نوروزی طبق روال عادی پنج تن بود، اما این روزها با توجه به حضور مسافران و مهمانان نوروزی به نظر جمعیت شهرستان دو سه برابر شده و نیاز مردم هم بالاتر رفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان افزود: توزیع مرغ در این شهرستان به نسبت شهرستان های دیگر استان بیشتر و بهتر انجام می شود و مرغ سهمیه ای با قیمت دولتی و مناسب به مردم عرضه شده و نه با قیمت آزاد.

نورعلیئی تصریح کرد: از بازرسان افتخاری هم بهره گرفتیم که خللی در توزیع و قیمت عرضه آن ایجاد نشود، اما برخی ها هم بیش از نیاز خود چه مرغ و چه روغن خریداری می کنند.

وی از مسافران و همشهریان خواست به اندازه مصرف و نیازشان کالاهای اساسی و تنظیم بازاری از جمله مرغ، برنج، شکر و روغن را تهیه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان همچنین درخصوص میزان روغن توزیع شده نیز گفت: میزان روغنی که در اختیار شهرستان برای توزیع قرار می گیرد از سوی مرکز و مطابق با سهمیه و به نسبت جمعیت است.

نورعلیئی ادامه داد: از آنجا که احتمال افزایش جمعیت به دلیل حضور مهمانان نورزی در شهرستان بالا بود، آرد به اندازه کافی نیز تهیه و در اختیار نانوایی ها قرار داده ایم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان