آخرین اخبار

6. فروردين 1400 - 14:26   |   کد مطلب: 39671
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولت حق ندارد مجدداً با طرح لغو تحریم، اقتصاد را بلاتکلیف بگذارد، گفت: گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها خیانت بزرگی محسوب می شود، چرا که 96 درصد بودجه کشور در دستان دولت است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نخستین نماز جمعه سال 1400، با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به سخنان امام راحل(ره) درخصوص این ماه مبارک، گفت: امام (ره) فرومدند که؛ "ماه شعبان مبارک است که در ادعیه ائمه در او وارد شده است، پس در این ماه انس فرد با ادعیه و مناجات را بیشتر کنیم، مخصوصاً مناجات شعبانیه که حدیث انس و محبت و دلدادگی است."
وی ابراز امیدواری کرد که در تمامی مساجد سطح شهرستان، مناجات شعبانیه که مناجاتی بی نظیر است با صدایی خوش برای نمازگزاران قرائت شود.
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه افزود: برای تحقق شعار سال جاری نه تنها دولت و سایر مسئولان باید پا در رکاب باشند، بلکه همه اقشار مختلف مردم از هیئت امنای مساجد و خیریه های مردمی گرفته تا نهادهای انقلابی وطیفه خطیری برای رونق تولید بر عهده دارند و این مهم با تعاون و همکاری شدنی است.
حجت الاسلام موحدی به سخنان رهبر انقلاب در ابتدای سال جاری مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید تازه نفس باشد، تصریح کرد: از این رو به جاست تا جریان ها و فعالان عرصه سیاست کشور، نامزدی تازه نفس و جوان معرفی و از چهره های تکراری اجتناب کنند.
وی همچنین گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها را خیانت بزرگی دانست و تأکید کرد: این نوع رفتارها از آن رو که کشور را معطل نگه می دارد خیانت محسوب می شود.
امام جمعه عنوان کرد: در حدود هشت سال گذشته این مسئله یعنی معطل ماندن کشور به وضوح تجربه شد، پس دولت حق ندارد مجدد با طرح لغو تحریم اقتصاد را بلاتکلیف نگه دارد.
حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: با نگاهی به دوره های ریاست جمهوری های اسبق کشور، متوجه می شویم که دولت ها چه اختیارات گسترده‌ و وسیعی داشته و دارند و به طور عمده نیز امکانات حکومتی بسیاری در اختیارشان بوده و ویژه تر آن که ۹۶ درصد بودجه کشور به طور کامل در دستان دولت است.
وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام با شعار مهندسی انتخابات تصمیم گرفته اند تا افراد ناصالح را وارد انتخابات کنند، گفت: اینجاست که می طلب شورای نگهبان طبق قانون افراد دارای صلاحیت را تأیید و افراد ناصالح را رد کند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان