آخرین اخبار

7. فروردين 1400 - 14:20   |   کد مطلب: 39678
رئیس اداره صمت تویسرکان گفت: در ايام تعطیلات نوروزی حتی با وجود دو سه برابر شدن جمعیت شهرستان، آرد نانوایی ها به موقع تهیه و توزیع شده و مشکلی برای تأمین نان مسافران نوروزی و شهروندان نداشتیم.

«روانیخش نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: اوضاع و احوال شهرستان تویسرکان در ایام تعطیلات نوروزی به گونه ای است که بسیاری از خانواده های تویسرکانی مقیم شهرهای دیگر برای دید و بازدید به شهرستان بازمی گردند و جمعیت تا دو سه برابر افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: به همین دلیل از همان روزهای پایانی سال 99 سهمیه آرد به میزان لازم و مناسب بین نانوانی ها برای پخت نان توزیع شد و در این خصوص با کمبود آرد مواجه نبودیم.

رئیس اداره صمت تویسرکان افزود: حتی به نانوانی ها هم گفته شد به محض تمام شدن آرد خود سریع موضوع را اطلاع رسانی کنند تا برای تأمین آرد مورد نیازشان اقدام کنیم.

نورعلیئی ادامه داد: هرچند که خوشبختانه برق هیچ کدام از نانوایی ها قطع نشد با این وجود، تدابیر لازم از قبل اندیشیدیم تا در صورت قطع برق به هر دلیل، چند نانوایی که برق اضطراری دارند، نان مورد نیاز محله های دیگر را نیز تأمین کنند.

وی عنوان کرد: در این مدت به طور مستمر از نانوایی ها نیز توسط تیم هایی از این اداره بازدید به عمل آمد تا مشکلی برای تهیه نان همشهریان نداشته باشیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان