آخرین اخبار

8. فروردين 1400 - 17:19   |   کد مطلب: 39681
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام ۵۶۰ ماموریت جاده‌ای در طرح سلامت نوروزی در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ عباس اولیا سمیع در گفت‌وگو با خبرنگار فا رس در همدان از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از ابتدای طرح «سلامت نوروزی» سخن به میان آورد و اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۵۰ نیروی انسانی، ۶۷ باب پایگاه، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کنار جاده‌ها مستقر هستند گفت: کدهای امدادی در محل‌های ترمینال‌های مسافربری و ایستگاه‌های قطار شهرستان‌های همدان و ملایر مستقر شده‌اند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام یک هزار و ۳۹۹ ماموریت شهری از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در استان خبر داد و افزود: ماموریت جاده‌ای ۵۶۰ مورد و بین مراکز ۴۶ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار در حالی است که مدت مشابه سال قبل یک‌هزار و ۵۴ مورد ماموریت شهری، ۳۰۹ مورد ماموریت جاده‌ای و ۲۷ مورد بین مراکز داشتیم یادآور شد: در طرح سلامت نوروزی دو مأموریت هوایی انجام شده و سه مأموریت به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان