آخرین اخبار

14. فروردين 1400 - 22:29   |   کد مطلب: 39705
کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوا امشب در نواحی شرقی کشور افزایش می‌یابد و مجدد از فردا بین ۷ تا ۱۵ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش رودآور؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه امشب در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت گفت: در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، نیمه شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، شمال کرمان، بوشهر و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: امشب در بخشی از دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و دامنه‌های زاگرس مرکزی، وزش باد شدید و در بخش‌هایی از جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرقی کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ می‌دهد.

او یادآور شد: روز یکشنبه در شرق و جنوب شرق، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در سواحل دریای خزر شاهد وزش باد گرم خواهیم بود.

ضیائیان با بیان اینکه بارش باران تا بعد از ظهر یکشنبه در خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت افزود: از دوشنبه تا چهارشنبه، جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دمای هوا امشب در نواحی شرقی کشور افزایش می یابد و فردا در شمال شرق بین ۷ تا ۱۵ درجه و در شرق و جنوب شرقی بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صبح صاف است و در بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران ۲۲ و کمترین آن ۱۱ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان