آخرین اخبار

18. فروردين 1400 - 0:25   |   کد مطلب: 39721
کارشناس اداره راهداری تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر محور گنجنامه مسدود است، گفت: بخش های از این محور دچار آبشستگی شده و امیدواریم با فعالیت نیروهایمان این بخش ها بازسازی و مسیر در اواخر هفته جاری بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به طور عمده با توجه به بارش برف سنگین در ارتفاعات گنجنامه بین تویسرکان و همدان، این مسیر هر ساله از ۱۵ آذر ماه تا اوایل یا اواسط اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

و اما به دنبال پیام های مکرر مردمی و سؤالات آنان مبنی بر باز بودن یا نبودن محور تویسرکان ـ گنجنامه ـ همدان برای تردد خودروها با کارشناس اداره راهداری تویسرکان به گفت و گو نشستیم.

در این باره «حمید عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تأکید بر بسته بودن محور گنجنامه، گفت: با توجه به آن که تعدادی از نقاط این مسیر را آب برده، نیروهای اداره مشغول به کار هستند.

وی در تشریح آب بردگی بخش هایی از مسیر گنجنامه اظهار کرد: اگر در طول روز در مسیر تردد شود، شاید بتوان خودرو را به سمت چپ هدایت و از سقوط آن جلوگیری کرد، اما در شب به طور قطع راننده با مشکل برای تعادل وسیله نقیله خود همراه می شود و احتمال سقوط بسیار است.

کارشناس اداره راهداری تویسرکان تأکید کرد: بنابراین در حال حاضر این محور مسدود و به هیچ عنوان بازگشایی نشده است.

عبدالمالکی تصریح کرد: در واقع در قسمت هایی از مسیر که دچار آبشستگی شده، راننده تصور می کند آسفالت است، اما قسمت زیرین آن بخش خالی شده که خطرات بسیار به دنبال خواهد آورد.

وی به فعالیت نیروهای راهداری همدان در حوزه استحفاضی خودشان هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که محور گنجنامه اواخر این هفته پس از بازسازی بازگشایی شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان